سلام خانوم آی تک
من فرهنگ اینتراسیون رو از شما یاد گرفتم.
دیروز تو تاپیک آقای جوادیان، دیدم که همه تلاش های دوستان رو مبنی بر مثبت اندیشی رو با خرده گرفتن از کار پژوهشی ژاپنی ها داشتید خراب میکردید که یهو فرشته مهربان از راه رسید.
راستی یکی از دوستان نام کاربری شما رو یاد کارآفرینی انداخته بود، که فکر میکنم هیچ کارآفرینی نامش ماه تک معنی نده! چه برسه به مبتکر مکینتاش . اپل و اینا
امروز پیگیر شدم، دیدم اون خانوم آیتکی که معمولا نظرات خوبی می گذاشت، چرا اینکار رو کرد؟
تو همین تاپیک دیدم چقدر از رفتار خانوم بانوی آفتاب ناراحت شدین؟
ازتون می خوام هر کمکی از دستتون بر میاد برای دوستان در همدردی بکنید. حتی آقای جوادیان، که تاپیک جدیدی باز کردن.
خانوم آیتک
من کل تاپیک شما رو خوندم، قصد نظر دادن نداشتم، چون هر نظری که من بدم، زیر به کرمون بردن محسوب میشه، شما خودتون اهل فن هستین. که من باید حالا حالا ها بدوم تا به شما ها برسم.
ولی چون دیدم، یه سری از خصوصیات شما، شبیه خودم بود، گفتم یکم در موردش صحبت کنیم.
بنده هم از لذت های کوچک به هدف دستیابی به لذت های بزرگ دست کشیدم.
همیشه، نیازمند تعریف دیگران بودم.
همیشه، تو هر جمعی همه ازم تعریف میکردن.
اصلا دیگه جوری شده بود اگر شخصی ازم تعریف نمیکرد، ناراحت میشدم
آخه تو هر جمعی من از همه بالاتر بودم. ( البته به دید مردم)
و خیلی از خصوصیات و کارهای دیگه که اگر بگم، میگید برادر دوقلوی من نیستید؟شوخی کردم ها. بعضی مسایل رو گفتم. ما کجا شما کجا. ( فقط خواستم روحیه کمال گرایی مو اثبات کنم
)
ولی یه جایی تصمیم گرفتم ترمز دستیمو بکشم.
تو این آشنایی اخیرم که تمام شد، که براش تاپیک هم زده بودم، چندین بار خانوم، به من متذکر شد که چقدر منیت داری! چقدر از خود راضی هستی؟!
من بهش نگفتم که الان روزگار خوش منه، پارسال من رو میدیدی چی میگفتی؟
ولی دیگه فکر نمیکردم، ازم این خصوصیات رخت بر نبسته باشه.
من یه مطلب زیر شیشه میزم سر کار زدم، اگر دوست داشتین براتون میفرستم. تو این مدت اخیر خیلی به من کمک کرد، تا از این شرایط دور بشم. روح کمال گرایی که منو از افراد معمول جامعه دور میکرد، رو تا جایی ازم، جدا کرد. البته خودم هم خیلی تلاش کردم.
ولی این آشنایی اخیرم که گفتم خدمتتون دوباره به من گوشزد کرد، که هنوز اندکی از اون خصوصیات در خونم مونده.
البته مزایا زیادی داشته برام، ولی از لحاظ اخلاقی همیشه آزارم میداده. همیشه دوست داشتم عین مردم عادی باشم. که خدارو شکر خیلی بهتر شدم.
حالا اگر خواستین بیشتر راجع بهش صحبت میکنیم.
نظرات آقای محمد رضا هم خیلی خوب بود. یعنی همیشه خوب هست. ( که مفتخرم با ایشان هم اسمم)
فکر کنم در مورد طریقه مصرف منابع مالی تون یکم فرق دارین.(نسبت به همون دوقولو هه)
بی زحمت یه چاله پیدا کنید بریزید توش، تا دیگران بهش نگاه نکنند.
برای آینده خودتون و فرزندانتون.
اگر هم لازم شد، وامی هم بگیرید، ( که خودم از وام اینقدر گرفتم حالم بهم میخوره) تا درآمدهای جدیدتون هم هزینه بشه.
مثل خرید ملک( زمین از همه بهتر، ) ، راه اندازی کسب و کار و ....
موفق باشید.
منتظر نظرات خوبتون در تاپیک ها مخصوصا تاپیک آقای جوادیان هستیم.









شوخی کردم ها. بعضی مسایل رو گفتم. ما کجا شما کجا. ( فقط خواستم روحیه کمال گرایی مو اثبات کنم

علاقه مندی ها (Bookmarks)