ممنون آقای باغبان.
رفتم امروز. احترام گذاشت، احترامشو گذاشتم. باز شروع کرد داد و بیداد، منم جوابشو دادم. :|
نمیشه :|
میخواست ازم اخاذی کنه :|
بعدم خودش زنگ زد پلیس، پلیس حق رو به من داد ضایع شد :|
لجش گرفت گفت پس باید خسارت خواب ماشین و افت قیمتشو بدی. گفتم بدو دنبال شکایتش. هرچی دادگاه گفت در خدمتم.
واقعا تحمل ندارم کسی بهم زور بگه.
من که هرچه قانون بگه به ایشون تقدیم میکنم. ایشالا خدا بهش کمی انصاف و معرفت عطا کنه و اگر من گناهی کردم که مستحق سر و کله زدن با ایشونم ایشالا خدا منو مورد عفو و لطف خودش قرار بده و خودش جوابمو بده اما به بنده هاش وا نذاره.
تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)