سلام
پیشنهاد میکنم به طریقی به مدت یک ماه جدا از همسرتون زندگی کنید؛ فکر می کنم دور بودن بهتر کمک می کنه تا دلتون تنگ بشه یا بفمید چقدر همسرتون رو دوست دارید.
اگه یکماه هم نشد برای دو هفته هم شاید خوب باشه، یه مسافرتی برید یا ایشونو بفرستید مسافرت؛
موفق باشید






من فکر کنم تو تاپیکهای قبلی شما هم نظر دادم و یادم نمیاد اونجا هم حرفی از طلاق زده باشم.
اختلاف قدی 10-15 سانتی داشته باشم. بیشتر از اون باشه احساس فیل و فنجون بودن بهم دست میده


علاقه مندی ها (Bookmarks)