سلام خانم وروجک....
خواستم بگم از تاپیکتون فراموش نکردم...
از لطف و توجهتون هم ممنونم...خیلی خوشحال شدم و می شم اگه کمترین کمکی از دستم بر بیاد...طی روز های اینده بیش تر براتون خواهم نوشت.
التماس دعا دارم.
تشکرشده 1,301 در 451 پست
سلام خانم وروجک....
خواستم بگم از تاپیکتون فراموش نکردم...
از لطف و توجهتون هم ممنونم...خیلی خوشحال شدم و می شم اگه کمترین کمکی از دستم بر بیاد...طی روز های اینده بیش تر براتون خواهم نوشت.
التماس دعا دارم.
voroujak (سه شنبه 24 آذر 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)