سلام شاپرک جان
تو خودت به خوبی مسایلت رو تحلیل می کنی.این خیلی عالیه .نصف بیشتر راه رو رفتی. فقط کافیه یه کم حساسیت هات رو کم کنی.
راجع به همسایتون توی تاپیک های قبلیت هم گفتی. بیش از حد مسایل رو بزرگ می کنی.
اگه فکر می کنی نمیتونی بدون چشم داشت به کسی خوبی کنی، این کار رو نکن . اصلا به کسی لطف یا کمک نکن.
وقتی این کارها رو برای بقیه انجام بده که خودت واقعا از صمیم قلب و از روی مهربونی ذاتی خودت میخوای این کار رو انجام بدی. بدون اینکه کوچکترین چشمداشتی داشته
باشی و مدام بخوای توی ذهن خودت رفتارهای خودت رو با اونها مقایسه کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)