اقای کاوه امیدوارم ناراحت نشده باشید مزاح بود
نمیدونم همه اینطورین یا نه اما انگار بعد ازدواج بچه رو از والدینش دزدیدن!
من همسرم قبل ازدواج 4 سال تو شهری دور از خانوادش بود و هر 4 ماه همو میدیدن.اما من چون رفت و امدو دوست دارم 2 هفته یه بار میریم 2 -3 روز خونه پدرشوهرم میمونیم.هر سری هم مادر شوهرم بهم میگه پسرمو ازم گرفتن باید با طناب ببندمش ب خودم!منم ب شوخی میگم کیا گرفتن مادرجون؟!!!
کلا خط مشی زیاد میدن!! مثلا انقدر هر سری، واقعا هرسری ،پشت تلفن یواشکی ب شوهرم میگن زیاد میبریش شهرش که شوهرم میگفت دیگه 2-3 ماه یه بار بریم
حالا هم که تعیین محل زندگی
چی کار کنم که این قضایا ادامه دار نشه و تبدیل ب اختلاف نشه همراه با حفظ احترام
چون ب من چیزی نمیگن که بخام همون لحظه نظرمو بگم.
ی بار که شوهرم پشت تلفن گفته بود نظر فاطمه اینه گفته بودن اره میدونستیم مخالفه !! داریم ب تو میگیم
!؟؟؟؟؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)