به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 48
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 09 آبان 99 [ 11:16]
    تاریخ عضویت
    1392-10-21
    نوشته ها
    406
    امتیاز
    13,219
    سطح
    74
    Points: 13,219, Level: 74
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 547 در 219 پست

    Rep Power
    76
    Array
    اخه چرا زانكو چرا نميخاي حقتو بگيري اصلا اگه نياز نداري ب پول بگير ولي ب ي پرورشگاه كمك كن خيريه يا هرجااا

    امسال ماباعث ميشيم اين نامردا روز ب روز پرروتر بشن

    نذار انقد راحت بياد تو زندگيت بدبختتون كنه و بذاره راحت بره سراغ ي دختر بيچاره ي ديگه

    اقاي سرنوشت مطمئنيد چون عقديم نفقه نداريم ولي من شنيدم داريم و من دارم براش اقدام ميكنم

    انكو منم مث تو اصلا حوصله و اعصاب گرفتن حقو حقوقمو ندارم ولي ب زور دارم اينكارو ميكنم چون تنها راههيه ك شايد يه ذره عذاب بكشه

    وازينكه بخام بوم دادگاهو تقاضا بدم دستو پام شل ميشه ولي چاره اي نيست

    حالم اصلا خوب نيست و هر شب هرشب خابشو ميبينم واسه همين صب حالم خيلي داغونه

    كسي راهي رو ميدونه كه ديگه خابشو نبينم

  2. کاربر روبرو از پست مفید Sahar51 تشکرکرده است .

    baitollah-abbaspour (چهارشنبه 13 آبان 94)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 96 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-5-30
    نوشته ها
    179
    امتیاز
    4,001
    سطح
    40
    Points: 4,001, Level: 40
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 149
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    33

    تشکرشده 208 در 97 پست

    Rep Power
    38
    Array
    سلام سحر جون
    خانومی من فقط میخوام زودتر از زندگیم بندازمش بیرون. من میخوام یه زندگی جدید شروع کنم. کلی برنامه دارم واسه آینده. سحر جون با این وضعیت سخته. اینجوری انگار همش تکلیفت معلوم نیست. این فقط عمر مارو میسوزونه و عمر خانواده رو.من سعی میکنم اصلا دیگه در مورد این قضیه تو خونه حرف نزنم و خودمو خوشحال نشون بدم چون حس من به اونا منتقل میشه من خوشحال و سر زنده باشم اونام هستن.
    اما ببین منم زورم میاد که یه آدم انقد راحت بزاره بره میدونم باید ادب بشه اما نمیخوام بیفتم دنبال مهریه که دلم خنک شه یا انتقام بگیرم چون این ادم ارزش این کارم نداره حتی.

  4. 2 کاربر از پست مفید زانکو تشکرکرده اند .

    گیسو کمند (چهارشنبه 13 آبان 94), میشل (چهارشنبه 13 آبان 94)

  5. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 آذر 94 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,041
    سطح
    45
    Points: 5,041, Level: 45
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    373

    تشکرشده 699 در 298 پست

    Rep Power
    61
    Array
    سلام زانکو .
    مرسی که به تاپیک من سر زدی ، من شرایطم فرق میکرد ، از روز اول هم فهمیدم بهتره جدا بشم ، اما خودم نخواستم و پنج سال هم ادامه دادم .
    این صبوری یه خوبیایی داشت و یه بدی هایی .
    خوبیش این بود که من تماااااااااااام راه های ممکن رو رفتم تا زندگیم نپاشه اونم نه کورکورانه با کمک مشاور، روانپزشک، خونواده، دوستان و ...و به جایی رسیدم که نه محبت و علاقه ای موند نه وجدان درگیر که آیا منم مقصر بودم یا نه ؟ یعنی از درجات تردید گذشتم و به یقین محض رسیدم که همممه تلاشم رو کردم و این آقا مقصره و تقصیر و کوتاهی ایشون بر خونواده خودم و خونواده خودش و تمااااام دوستان من و خودش روشن شد ! این خیلی مهمه که حتی خونواده خودش هم میگن ما شرمنده ایم .
    و جلوی خیلی حرف و حدیثها و حاشیه ها گرفته شد
    اما این صبوری تاوانم داشت .
    عمر پنج ساله ایکه گذشت ، زیبایی و طراوت یه دختر 24 ساله که سالم و سرحال بود اما حالا چی ؟
    زمان ، سالهای شاد جوونی، انرژی ، انگیزه ، فرصت ها، همه چی دود شد ....
    حالا خودت انتخاب کن .
    از نظر من چیزایی که به دست آوردم میرزه به چیزایی که از دست دادم ، نه من نه هرکسی من رو میشناسه هرگز سرزنشم نخواهد کرد .
    کاش از شاخه سرسبز حیات ،

    گل اندوه مرا می چیدی ...

    "فروغ فرخزاد"

  6. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 96 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-5-30
    نوشته ها
    179
    امتیاز
    4,001
    سطح
    40
    Points: 4,001, Level: 40
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 149
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    33

    تشکرشده 208 در 97 پست

    Rep Power
    38
    Array
    سلام به همه همدردی های عزیزم
    قصه ی ماهم انگار دار به آخرش میرسه
    من این مدت با چند تا وکیل صحبت کردم و در آخر متوجه شدم چون یه خانوم هستم در رابطه با طلاق دستم به هیج جا بند نیست جز مهریه و هزار تا راه داره که طرف مقابل از زیرش در بره. یکی از وکیل ها میگفت اصلا واسه همینم روت عیب گذاشته چون اینطوری میتونه بگه سر من کلاه گذاشتن و پنهان کاری کردن و مهریه تعلق نگیره به شما. پس این کاراش حساب شده بود. واسه گرفتن مهریه میشه اقدام کرد اما چون مالی نداره کلا قسط بندی میشه و واسه گرفتنش بیشتر خود آدم اذیت میشه.
    مادرم قراره با مامان نامزدم صحبت کنه که یه قرار بزاریم برای طلاق توافقی.
    با یه دل شکسته همه چیو میسپرم به خدا. هیچیم نمیخوام.
    خدایا به عدلت مطمئنم.

  7. 5 کاربر از پست مفید زانکو تشکرکرده اند .

    @hasti (پنجشنبه 28 آبان 94), baitollah-abbaspour (سه شنبه 26 آبان 94), khaleghezey (سه شنبه 26 آبان 94), گیسو کمند (چهارشنبه 27 آبان 94), شیدا. (پنجشنبه 28 آبان 94)

  8. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 07 مرداد 96 [ 12:07]
    تاریخ عضویت
    1393-6-03
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    3,765
    سطح
    38
    Points: 3,765, Level: 38
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    1

    تشکرشده 64 در 43 پست

    Rep Power
    29
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط زانکو نمایش پست ها
    سلام به همه همدردی های عزیزم
    قصه ی ماهم انگار دار به آخرش میرسه
    من این مدت با چند تا وکیل صحبت کردم و در آخر متوجه شدم چون یه خانوم هستم در رابطه با طلاق دستم به هیج جا بند نیست جز مهریه و هزار تا راه داره که طرف مقابل از زیرش در بره. یکی از وکیل ها میگفت اصلا واسه همینم روت عیب گذاشته چون اینطوری میتونه بگه سر من کلاه گذاشتن و پنهان کاری کردن و مهریه تعلق نگیره به شما. پس این کاراش حساب شده بود. واسه گرفتن مهریه میشه اقدام کرد اما چون مالی نداره کلا قسط بندی میشه و واسه گرفتنش بیشتر خود آدم اذیت میشه.
    مادرم قراره با مامان نامزدم صحبت کنه که یه قرار بزاریم برای طلاق توافقی.
    با یه دل شکسته همه چیو میسپرم به خدا. هیچیم نمیخوام.
    خدایا به عدلت مطمئنم.
    نمیدونی چقدر ناراحت شدم وقتی مطلب آخرت رو خوندم ، خدا جای عدل نشسته انشاالله همه چی درست میشه و یه همسری برازنده خودت نصیبت بشه ، بدون اون لیاقت نداشت بعدها حسرت نداشتنت رو خواهد خورد چون خیلی عجولانه تصمیم گرفت و زندگی رو بچه بازی فرض کرد ، هیچکس از آینده اش خبر نداره از خدا میخوام آینده هممون رو خوب بنویسه ... بقول معروف یه شعر زیبا بود که میگفت غصه چیو میخوری ؟ نگو از تنها نشستن دلم گرفته ، تنها ننشستی اون بالا خدا نشسته .... توکلت به خدا باشه و خداروشاکر باش که پدر و مادرت رو داری ، من آرزوم بود بابام سایه اش بالا سرم بود ولی هر جمعه رفتن سر خاکش و غصه خوردن و دردو دل کردن باهاش بابت زندگیم شده کارم ( خیلی سخته بری سر خاکش بگی بابا کاش بودی اونوقت تحمل غصه ها برام راحت تر بود )

  9. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 09 آبان 99 [ 11:16]
    تاریخ عضویت
    1392-10-21
    نوشته ها
    406
    امتیاز
    13,219
    سطح
    74
    Points: 13,219, Level: 74
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 547 در 219 پست

    Rep Power
    76
    Array
    زانكو بيا بگوچي شد زندگيت

  10. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 96 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-5-30
    نوشته ها
    179
    امتیاز
    4,001
    سطح
    40
    Points: 4,001, Level: 40
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 149
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    33

    تشکرشده 208 در 97 پست

    Rep Power
    38
    Array
    سلام به همه همدردی های عزیزم
    این یک ماه همش سر کار بودم خیلی سرم شلوغ بود
    برام دعا کنین نتیجش رو ببینم
    کلی حس خوب داشتم
    هنوز جدا نشدم، اما یکی از دوستای قدیمی نامزدم داره از خارج از کشور میاد و بعد از شنیدن اوضاع زندگی من با من تماس گرفت و گفت حق رو به شما میدم و نگران نباشید و هیچ اقدامی نکنید تا من برسم ایران. البته این آقا از اشناهای قدیمی ما هستن که تازه از ازدواج من و دوست سابقشون مطلع شدن.

  11. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 بهمن 95 [ 04:00]
    تاریخ عضویت
    1394-1-06
    نوشته ها
    142
    امتیاز
    2,999
    سطح
    33
    Points: 2,999, Level: 33
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    101

    تشکرشده 183 در 100 پست

    Rep Power
    35
    Array
    چه خوب ، پس جای امیدواری هست.
    ولی خودت راضی هستی که برگردی به رابطه با نامزدت؟ میتونی بهش اطمینان کنی بازم؟

  12. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 96 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-5-30
    نوشته ها
    179
    امتیاز
    4,001
    سطح
    40
    Points: 4,001, Level: 40
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 149
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    33

    تشکرشده 208 در 97 پست

    Rep Power
    38
    Array
    من دیگه ابدا نمیخوام به رابطه برگردم. این رابطه دیگه هیچی واسش نمونده. نه حرمتی نه احترامی نه علاقه ای فقط یه دل شکسته هست. اما نمیخوام با پر رویی تمام روم عیب بزاره و طلاق توافقی بخواد. این دوستش میخواد کمکم کنه که حداقل این اقا حساب کار دستش بیاد. وگرنه بچه‌ها ی عزیز ما که باید جدا بشیم.

  13. کاربر روبرو از پست مفید زانکو تشکرکرده است .

    maral569 (پنجشنبه 19 آذر 94)

  14. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 96 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-5-30
    نوشته ها
    179
    امتیاز
    4,001
    سطح
    40
    Points: 4,001, Level: 40
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 149
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    33

    تشکرشده 208 در 97 پست

    Rep Power
    38
    Array
    سلام به همه همدردی های عزیزم
    این مدت برای من و خانوادم خیلی پر تنش بود
    بزگترای فامیل چند باری خواستن مارو آشتی بدن و حتی با نامزدم حرف زدن و اون گفت که من خانومم رو دوست دارم و هنوز به خط قرمز واسه جدایی نرسیدم و قرار بود دو طرف تو یه زمان مشخص فکر کنیم.
    من حسابی فکر کردم اما بع این اتفاقا و حرمت شکنی ها این زندگی شدنی نبود تازه بی اعتمادی هم بهش اضافه شده بود.من دیگه نمیتونستم به همچین مردی تکیه کنم. اما زود جواب ندادم میخواستم اول اون بگه. اونم گفت من فقط میخوام جدا شم. کاملا واضح بود که بعد از صحبت با بزرگترا کسی نظرشو عوض کرده. در هر صورت واسه من فرقی نمیکنه.
    طبق آخرین صحبت خانواده ها قرار شده اون یه وکیل بگیره و دنبال کارای طلاق توافقی باشه. وکیل واسه اینکه ما دیگه چشمون به هم نیفته.
    احتمالا یکی از دوستای مشترکمون وکالت رو به عهده میگیره.
    جالبه هیچوقت فکر نمیکردم که اون شخص واسه کارای طلاق وکیلمون بشه.
    خوشحال میشم راهنمایی اگر دارید واسه این شرایط اعلام کنید.

  15. 2 کاربر از پست مفید زانکو تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 26 دی 94), گیسو کمند (سه شنبه 06 بهمن 94)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.