من دیگه ابدا نمیخوام به رابطه برگردم. این رابطه دیگه هیچی واسش نمونده. نه حرمتی نه احترامی نه علاقه ای فقط یه دل شکسته هست. اما نمیخوام با پر رویی تمام روم عیب بزاره و طلاق توافقی بخواد. این دوستش میخواد کمکم کنه که حداقل این اقا حساب کار دستش بیاد. وگرنه بچهها ی عزیز ما که باید جدا بشیم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)