آترین جان چه مدت عضوش بودی و تصمیم گرفتی دیگه نری ؟
می خوام امتحانش کنم شاید هم بتونم با کسی اشنا شم
البته نمیخوام همش باهم چت کنیم فقط میخوام اشنا شم بقیه مراحل رو بیرون یا جدی زیر نظر خانواده ها بگذرونیم
من سنم پایین نیست که اگه کسی قصدش سرکار گذاشتن باشه متوجه نشم
سعی میکنم با احتیاط پیش برم
اگه هم نشد که نشد دیگه