درود بانو
از حرف تا عمل فاصله زیاده بانو صبور باش عجله نکن شما داری خودت ذهنت رو خراب میکنی.
از حرف تا عمل خیلی فاصله هستش شما با این طرز فکرت بیشتر به زندگیت آسیب وارد می کنی داری ارامش رو از زندگی خودت خارج می کنی
یادت باشه مرد ستون اصلی خانواده هستش و بهتره جایگاهش حفظ بشه ولی در عین حال شما هم نظر خودت را بیان کنی ولی به روش درست و صحیح

http://www.hamdardi.net/thread34206-2.html#post340222

نوشته های استاد عزیز جناب sci را حتما با دقت مطالعه فرمائید