سلااااااام کیتی
کجایی دختر
من این تاپیکو ندیده بودم ولی این چند ماه اخیر باهمه بالا و پایینی که گذشت یه گوشه قلبم مخصوص یاد تو بود ولی خبرتو نداشتم
بیشتر سر بزن خبر بده و خوشحالمون کن
امیدوارم سرزنده و سلامت و عاقبت بخیر باشی به یاری خدا.![]()
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلااااااام کیتی
کجایی دختر
من این تاپیکو ندیده بودم ولی این چند ماه اخیر باهمه بالا و پایینی که گذشت یه گوشه قلبم مخصوص یاد تو بود ولی خبرتو نداشتم
بیشتر سر بزن خبر بده و خوشحالمون کن
امیدوارم سرزنده و سلامت و عاقبت بخیر باشی به یاری خدا.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)