آقای باغبان
اگه بخوام در جواب معما خلاقیت رو اضافه کنم مساوی با موفقیت و این میشه کارجدید!
اما یه جور دیگه اش این میشه که به قول آقای دکتر قمشه ای فقط سه چیز مهم تو دنیا وجود داره:
زیبایی
دانایی
نیکویی
هرکاری که میخوای انجام بدی باید ببینی این سه تا توش هست؟؟
بنابراین فکر میکنم دانایی اضافه میشه و مساوی میشه با یک کار خوب ودرست!
آقای باغبان احساس میکنم تو فشار خیلی زیادی قرار گرفتم راستش احساس میکنم از دید بقیه من
یک ادم تنبل و بی عرضه ام که نشستم خونه و کاری انجام نمیدم(شایدم حق داشته باشن)
ما با اینکه از لحاظ مالی مشکل زیادی نداریم البته وضع مالی خوبی ام نداریم اما محتاج هم نیستیم
اموراتمون میگذره اما با نیش و کنایه های مادرم اذیت میشم تازگی هام که شروع کرده خب تو
نشستی خونه من میرم سرکار! این حرفش خیلی آزار دهنده اس برام خب من دلم نمیخواد برم یه جا
منشی گری کنم یا بخوام واسه چندرغاز برم تو یه محیط نامناسب!
من از کارای اقا با لا سر بیزارم ازکارای پیچیده بیزارم از ریاضی و چمیدونم همین اصطلاحات پیچیده که
حتی تو چند تا پست قدیمی دیدم شما راجشون بحث داشتید من از این چیزا سر در نمیارم
من چیزای ساده رو دوست دارم
دوست دارم عمیق باشم تاثیر گذار باشم رو ادم ها مثل شما
اصن دلم میخواد مدیر یه مدرسه باشم بچه هارو خوب تربیت کنم !این کار مدیریت هم به من اقتدار
میده هم اون هدف معنوی منو تامین میکنه در امدم هم تامین میشه
اما الان با شرایط موجود که مدیر مدرسه هم حتی با پارتی سرکاره یا ازقدیم اونجا بوده حتی با مدرک
پایین یا با پارتی سمت میگیرن پس جایی واسه من نیست!
ازبقیه دوستان ممنونم بابت نظراتتون باید رو پیشنهاداتتون فکرکنم بعد جواب بدم
مرسی از همتون![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)