طرف مقابل من یک وزنه 20 کیلیویی نقطه قوت داشت و یه وزنه 6 هفت کیلیویی بدی داشت. البته منو خودش تو این راه کشوند ولی اینکه من زود وابسته میشم و حتی نقطه ضعفا رو میبینم و ناراحت میشم و باز به وابستگیم ادامه میدم کمبود محبت زیاده. من از کودکی محبت ندیدم و بعدش ازم انتظار داشتن همه کاری رو درست انجام بدنودرحالیکه جلوی چشمم مادرم بود که اون هم خیلی از رفتاراش اشتباه بود و کلا ادم احساساتی بود و همیشه توی سرم میزد .پیش همه کوچکترین نقطه ضفعمو بزرگ میکرد و کم پیش میوم د بهم خوبی کنه و همینطور پدرم و کسای دیگه
حتی اینجا سرپرست سایت یک خط برای من ننوشت چون از نظر اون هم من بدم.جئن بی ارادم چون مدرک بالا نمره بالا ندارم و رفتم دنبال بدی. هیچکی نمدونه من توی زندگیم چقدر عذاب کشیدم.چقدر تنهایی کشیدم. چقدر بی کسی کشیدم.
خیلی ممنون از حرفات من هم خالی تر شدم. کاش یه دوست مثل تو داشتم.توروخدا برای یک ادم مثل اون دیگه گریه نکن. لااقل زیاد گریه نکن. من خودم تاسف میخورم به حال اون وقتی به ذهنم میاد که راحت حاضر میشه با دخترا وارد رابطه جن سی بشه
شب اروم داشتی باشی.برای من هم دعا کن من بهش اعتقاد دارم.حتی فکر میکنم خود خدا نخواست این رابطه ادامه پیدا کنه که من وارد کار غلطی نشم چون اون فقط دنبال این بود.چون از خودش خواستم








علاقه مندی ها (Bookmarks)