افرین واقعا چه اراده چه شخصیت قوی و جالیی داشتی. ماها که میخوایم با یک پسر به همه ارزوهامون برسیم همه چیزو ول میکنیم و فقط میشینیم غصه میخوریم.
خدابه توم صبر بده دوست داشتن درد بدیه .عشق درد بدیه. من بیشتر تحقیر شدم چون طرفم بهم گفت تو پایینی.پول بابا نداری .اینو نداری و اونو نداری. چه اون وقت که باهاش بودم درس نمیخوندم چه وقتی دلمو شکوند.راحت بهم فهموندحالا که چیزی نداری بیا دوست جنسی من باش.خیلی خورد شدم.حیف اون همه وقتم که براش دادم. حیف که میبینمش و بدونه چی تو دلمه چون اون لایق دل من نبود
من خیلی از شخصیتت خوشم اومد.درس خوندن سخت ترین کار دنیاست.البته منظورم فقط کتاب دست گرفتن نیست. دیگه اگه رو ح و دلت داغون بشه که هیچ.ولی افرین به تصمصم و هدف و ارادت
واقعا ما باید ازت یاد بگیریم که زانوی غم بغل میکنیم. سه روز سه روز غذا نمیخوریم. با مامان بابا دعوا میکنیم و کلی هم پول بی زبون نداشته رو میدیدم مشاور که بگه عزیزم خب تو که میفهمی این تورو نمیخوادت چون فلان معیارش رو نداری چرا زودتر کنارش نمیزاری و وقت بی زبونت رو هدر میدی شاید نظرش عوض بشه. حالا درحالیکه خودمونم اینو میدونستیم
ممنونم ازت هروقت اگه تونستی بازم برام بنویس








علاقه مندی ها (Bookmarks)