بهتون پیشنهاد میکنم اولا این مشاورتون رو عوض کنید چون این یکی ظاهرا خودش نیاز به مشاور داره! مشاور هم خانم باشه. در مورد گوشی، الان گوشی مثل 10، 12 سال پیش نیست که بچه ها نداشته باشند یا خیلی گرون باشه کسی نتونه بخره. به هر حال یه وسیله ای هست که هر کسی میتونه داشته باشه ولی مساله فرهنگ استفاده از اونه که اون رو هم با نخریدن نمیشه به کسی یاد داد! دخترتون هم بخاطر دوستاش و اینکه اونا دارن و خودش نداره احساس کوچکی میکنه. بنظر من میتونه گوشی داشته باشه ولی باید براش به شکلی استفاده ازش با فرهنگ سازی باشه و شماره اش رو فقط به دوستای مناسب بده. محیط مدرسه اش و دوستاش هم ظاهرا خیلی نامناسب هستن، این مساله رو باید زودتر برطرف کنید تا با آدما و دوستان مناسبی در اجتماع برخورد داشته باشه اون هم در این سن که شخصیتش در حال شکل گیری هستش (با خودش دوستانه صحبت کنید یا با یک مشاور خانم با مهارت (مشاور خودتون نه!) اول خودتون صحبت کنید ببینید راه حل خاصی داره).








علاقه مندی ها (Bookmarks)