یکی از تجاربی که من در زندگی بدست آوردم و اتفاقاً جایی خواندم که بیل گیتس هم به فرزندش همین نصحیت را کرده بود این است که بدانیم خیلی از اوقات در این دنیا همه چیز عادلانه نیست و ممکن است حق به حقدار نرسد. پس با دانستن این واقعیت انرژی خود را کمتر صرف غصه خوردن یا فکر کردن به بیعدالتی ها کرده و جهان را آنگونه که هست می پذیریم. نکته ی دیگری که تا این سن به من ثابت شده این است که انسان با اختیاری که خداوند به او داده به هر چه آرزویش را دارد می تواند برسد یعنی این پتانسیل در همه وجود دارد. تنها تفاوت انسان ها میزان اراده و تلاش و همتشان برای پیگیری و به ثمر نشاندن آرزوهایشان است. و آخرین تجربه ای که به دست آورده ام این است که هر چقدر خودت را قوی و بزرگ تصور کنی دیگران هم همین تصور را در باره ات پیدا خواهند کرد.