سلام ب همه
امشب بهمون خبر دادن ك ي جوون ك شبيه گمشده ي ماست رو تو ي سرد خونه پيدا كردن
وااااااي خدا شبه خيلي سختيه ، بعد از يكماه و اميدواري هممون اگه خبر بدي بياد ميميريم
تازه داشتيم اميدوار ميشديم همه چي داشت خوب پيش ميرفت
خيليا خاب ديده بودن ك اسير شده خيليا خاب ديدن زنده اس
پس چي شد
ترخدا برامون دعا كنيد ترخداااا شايد دعاي شما مستجاب شه
ديگه جوني نمونده واسمون





پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)