به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    داشتم با ماشین از داخل یه کوچه عبور می کردم بعد حدود بیست سی متر کوچه خیلی تنگ بود طوری که یه ماشین به سختی عبور می کرد؛ دیدم یه پیر مرد با دو چرخه از اونطرف این قسمت باریک وارد شد، و خب من ایستادم تا این بنده خدا رد بشه ، وقتی از کنارم رد شد لبخند تشکر آمیزی بهم زد . از این کارم حس خیلی خوبی بهم دست داد. شاید بیست ثانیه هم بیشتر توقف نکردم.






    =============================================
    یه سوال دارم، مثلا اگر بنویسم، خیلی خوشحالم که اینقدر مهربانم. از خودم تعریف کردم. آثار منفی در زندگی من پدید می اورد یا مثبت؟ لطفا با ذکر دلیل تشریح کنید
    یادمه سال پیش یه تاپیک باز شده بود که یه سوء تفاهمی ایجاد شده بود بین "دوست داشتن خود" و "غرور" . این دو تا مفهوم کاملا در تضاد با همدیگه هستند. چطور میتونم به دیگری محبت کنم وقتی نسبت به خودم سنگدل و بی رحم هستم؟ من چه طور میتونی به دیگری عشق بورزم وقتی از خودم نفرت دارم؟ و ... . کسی که خودش رو دوست داره چون دیگران هم از جنس او هستند؛ اون ها رو هم دوست خواهد داشت. اما غرور، وقتی من در درونم احساس پوچی یا ضعف بکنم در مورد یه صفت خاص، اینجا میام از خودم تعریف میکنم الزاما هم این تعاریف بی جا نیستند چه بسا زمان زیادی رو صرف کردم تا اون صفت رو واقعا بدست بیارم و خودمو به دیگران ثابت کنم، اما همچنان تایید دیگران رو نیاز دارم.
    این که شما جنبه های مثبت زندگیتونو به خودتون یادآوری کنید تلاشی هست در راستای دوست داشتن خودتون، اینجا ما فقط خودمون هستیم نه دیگران که بخواند ما رو قضاوت کنند.
    اینجا هم قصدمون اینه که از همدیگه انرژی مثبت بگیریم و ببینیم دیگران از چه چیزی لذت می برند شاید ما هم اونا رو داشته باشیم و ازشون غافلیم اگه شاد نیستیم، به واسطه ی داشتن اون نکات مثبت میتونیم شاد بشیم.
    هدف مثبت اندیشی کورکورانه نیست بلکه واقع بینی صرف، مد نظر هست.
    نمی دونم تونستم منظورمو برسونم یا نه!؟ بحث یکم مفصله و از توان من خارج.
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : دوشنبه 02 آذر 94 در ساعت 21:27 دلیل: تکمیل پست

  2. 5 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 03 آذر 94), reihane_b (جمعه 06 آذر 94), sadat71 (دوشنبه 02 آذر 94), باغبان (دوشنبه 02 آذر 94), ستاره زیبا (سه شنبه 03 آذر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 09:19
  2. بیا یاد بگیریم زیبایی ظاهری، مهمان امروز و فردای زندگی ماست.
    توسط به دنبال خوشبختی در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 شهریور 94, 14:06
  3. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  4. دوز استرس و فشار عصبی ام خیلی زیاد شده، راهکار به آرامش رسیدن چیست ؟
    توسط فارهه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 فروردین 93, 02:24

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.