سلام
این همه دوستان لطف کردن اینجا نظر دادن خودت نیستی کجایی دختر من که بودم سورپرایز میشدم
چندروزه که تایپیکت رو میخوندم اما راه حلی نداشتم ما اگه راه حل میدونستیم که الان سرخونه زندگیمون بودیم
اما یه فکری داشتم گفتم بد نیست بگم نمیدونم تا حالا ازاین کارا کردی یانه چون من خودم نکردم از این کارا چون مغرور بودم واقعا فکرنمیکردم کارم به اینجا بکشه
اینکه به دوستان وآشنایان مورد اعتماد بسپاری اگه مورد مناسبی بود حتما معرفی کنن نوع حرف زدنت
خیلی مهمه بگو که اگه آقایی سراغ دارن که سنش بالای سی ساله و همسری میخواد که اختلاف
سنی زیاد نداشته باشه باهاش همین طور میخواد که خانومش شاغل باشه معرفی کنه تا باهم آشنا
بشید
یا چیزای دیگه که خودت اضافه میکنی اما با قواعد و اصول خاصی حرفات و بیان نکن که طرف فکر کنه
سخت گیری
حتی روانشناس محله تون هم بد نیست بری با چند جلسه اگه ببینه واقعا شخصیت سالمی هستی
بعید نیست مورد مناسبی بهت معرفی کنه
یه چیز دیگه اینکه سعی کن همیشه خودت باشی صاف و ساده ومهربون
همکلاسی من تو آموزشگاه سی وسه سالشه امسال ازدواج کرد دختری که اصلا زیبا نیست حتی
قیافه اش معمولی ام نیست قدش کوتاهه اما فوق العاده دختر ساده و مهربونیه با یه آدم خیلی با
شخصیت و پخته ازدواج کرده که قدرشو میدونه
ناامید نباش شاید تقدیرت این باشه که تو یه زمان مناسب با یه آدم مناسب ازدواج کنی که قدر ارزش
هایی که داری بدونه
برات آرزوی خوشبختی میکنم![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)