به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    سلام
    ویس عزیزم به عنوان دختری با شرایط تقریبا مثل خودت ولی با این اختلاف که متاسفانه من شغل خوبی مثل تو ندارم باید بگم که ربطی به شغل داشتن یا نداشتن نداره اتقاقا الان به دلیل مشکلات مالی که مردم باهاشون رو به رو هستن خیلی از کارمندها که قشر زیادی از جامعه هستن ترجیح میدن که با یه زن کارمند ازدواج کنن تا دو نفر خرج زندگی رو با هم در بیارن.من کارمند نیستم اما شرایطم مثه خودت هست پس میبینی ربطی نداره.
    و یه چیز که حرص منو در میاره بعضیا اولین چیزی که اینجا میپرسن ظاهر هست من اینقدر دخترا اطرافم دیدم که واقعا از نظر ظاهری از من پایین تر بودن و همون چرو
    کهای استاتیک پنجه کلاغی که دوستمون گویا خیلی ازش متنفر هست رو به شکل تابلویی داشتن با هیکلایی که اضافه وزنش بالای 20 کیلو هست اما شوهرایی کاملا برازنده دارن که من واقعا تعجب میکنم .و تازه اینهمه زن که ازدواج کردن خیلی ها از نظر ظاهر از متوسط هم پایین هستن مگه تمام زنای متاهل زیبای خفته هستن پس اینهمه زن زشت که متاهل هستن رو نمیبینین!!!

    اما چیزایی که من دیدم بعضیا که خواستگاراشون خانوادگی هست یعنی خانواده خواستگار میفرسته...بعضیا هم اینقدر تو عروسی ها و دعا و مسجد و اینجور جاها میرن و میان تا بالاخره یکی پیدا میشه..بعضیا هم کلاس نه الزاما مختلط بلکه کلاسایی میرن و با زنا اشنا میشن و این خانوما اونا رو به کسایی که میشناسن معرفی میکنن..بعضیا هم که مجازی اشنا میشن و ...
    من خودم رو بخوام بگم صادقانه بگم که خانوادمون با کسی رفت و امد نداره..دوست و اشنا هم انچنان ندارم ...اخرین باری هم که دعا و اینجور جا ها رفتم رو یادم نمیاد..کاارم ندارم..تو دانشگاه هم همه همکلاسام دختر بودن و مال شهرای دیگه..خب قاعدتا شانس زیادی برام نبود..حالا هر چقدر هم به خودم برسم یا زیبا باشم نهایت تو خیابون یا تو مسیر دانشگاه پسرا بهم پیشنهاد دوستی میدن
    به نظر من ما باید سعی کنیم مسیرهایی که به همسر مناسب میرسه رو مناسب با شرایط خودمون پیدا کنیم

  2. 2 کاربر از پست مفید gisooo تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (یکشنبه 01 آذر 94), veis (دوشنبه 02 آذر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.