سلام
ویس عزیزم به عنوان دختری با شرایط تقریبا مثل خودت ولی با این اختلاف که متاسفانه من شغل خوبی مثل تو ندارم باید بگم که ربطی به شغل داشتن یا نداشتن نداره اتقاقا الان به دلیل مشکلات مالی که مردم باهاشون رو به رو هستن خیلی از کارمندها که قشر زیادی از جامعه هستن ترجیح میدن که با یه زن کارمند ازدواج کنن تا دو نفر خرج زندگی رو با هم در بیارن.من کارمند نیستم اما شرایطم مثه خودت هست پس میبینی ربطی نداره.
و یه چیز که حرص منو در میاره بعضیا اولین چیزی که اینجا میپرسن ظاهر هست من اینقدر دخترا اطرافم دیدم که واقعا از نظر ظاهری از من پایین تر بودن و همون چروکهای استاتیک پنجه کلاغی که دوستمون گویا خیلی ازش متنفر هست رو به شکل تابلویی داشتن با هیکلایی که اضافه وزنش بالای 20 کیلو هست اما شوهرایی کاملا برازنده دارن که من واقعا تعجب میکنم .و تازه اینهمه زن که ازدواج کردن خیلی ها از نظر ظاهر از متوسط هم پایین هستن مگه تمام زنای متاهل زیبای خفته هستن پس اینهمه زن زشت که متاهل هستن رو نمیبینین!!!
اما چیزایی که من دیدم بعضیا که خواستگاراشون خانوادگی هست یعنی خانواده خواستگار میفرسته...بعضیا هم اینقدر تو عروسی ها و دعا و مسجد و اینجور جاها میرن و میان تا بالاخره یکی پیدا میشه..بعضیا هم کلاس نه الزاما مختلط بلکه کلاسایی میرن و با زنا اشنا میشن و این خانوما اونا رو به کسایی که میشناسن معرفی میکنن..بعضیا هم که مجازی اشنا میشن و ...
من خودم رو بخوام بگم صادقانه بگم که خانوادمون با کسی رفت و امد نداره..دوست و اشنا هم انچنان ندارم ...اخرین باری هم که دعا و اینجور جا ها رفتم رو یادم نمیاد..کاارم ندارم..تو دانشگاه هم همه همکلاسام دختر بودن و مال شهرای دیگه..خب قاعدتا شانس زیادی برام نبود..حالا هر چقدر هم به خودم برسم یا زیبا باشم نهایت تو خیابون یا تو مسیر دانشگاه پسرا بهم پیشنهاد دوستی میدن
به نظر من ما باید سعی کنیم مسیرهایی که به همسر مناسب میرسه رو مناسب با شرایط خودمون پیدا کنیم
علاقه مندی ها (Bookmarks)