به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 فروردین 96 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-11
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    2,606
    سطح
    31
    Points: 2,606, Level: 31
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 36.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 63 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.چه شرایط غریبی شده!!جالبه..من هم مثل شما هستم (هم سنیم)منتها من پسرم.تحصیلاتمو دارم،شغل و.......اهل هیچ برنامه ای هم تو زندگیم نبودم..نه کورم.نه کچل و نه هیچ چیز دیگه.تا حالا نزدیک چهار تا دختر جلو رفتم اونم برای ازدواج همشون جواب منفی دادن..این دخترا نه از من بالاتر بودند نه وضع مالیشون انچنان بوده حتی ظاهرشونم معمولی بوده اما خودمم نفهمیدم چرا جواب منفی دادند.مثلا مورد اخر به واسطه گفته بود همینکه پسر سالم باشه،اهل دودو دم نباشه،شغل داشته باشه برام کافیهاما وقتی ملاقات کردیم به 24 ساعت هم نکشید جواب داد در کل فکر میکنم مناسب هم نیستیم...فقط شما نیستید که تنها هستید .اینکه شرایطتت بد نباشه اما چند نفر بهت جواب منفی بدن و نخانت هم عین همون چیزیه که شما گفتید.الان دیگه یه جورایی حتی دختر خوب هم ببینم حس اینکه بخام پا پیش بذارم ندارم چون میگم حتما جوابش منفیه..و خیلی جالبه اون حس نیاز عاطفی هم درونم داره از بین میره،یعنی یه جورایی دارم از بین میبرمش و تصمیم دارم مجرد بمونم.تنهایی خیلی بهتر از اینه که بخاد عزت نفست بیاد پایین و با نیت خیر پا پیش بذاری اما جواب نگیری.بازم جالبتر اینه که دخترا به پسرایی که به قصد دوستی جلو میرن خیلی بهای بیشتری میدن ( که توی اون دوستیها هزار تا کاری که نباید انجام بشه هم میشه!!) اما وقتی یکی به قصد ازدواج جلو میره اینجور رفتار میکنند.اره من از ازدواج زده شدم..به هیچ دختری دیگه حس خوبی ندارم و نمیخامم داشته باشم.اما در مورد سوالتون اینو بگم اینکه کسی براتون جلو نیومده به معنای بد بودن شما نیست ،شما که دستت خودت نیست،اصلا ناراحت نباشید،اونی که باید ناراحت باشه من و امثال من هستن که با اینکه برای یکسریها جلو رفتن اما نخاستنشون!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید captive تشکرکرده است .

    پارساـ (چهارشنبه 27 آبان 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمی دونم دوسش دارم یانه!؟؟ و البته اونم منو دوست داره!؟؟
    توسط ramin_ad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 92, 00:16
  2. برداشت آقایون از حرف من چیه؟
    توسط nibell در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 خرداد 91, 12:07
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36
  4. آقایون لطفا بگید چرا؟؟
    توسط mamfred در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 خرداد 89, 13:17

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.