سلام.چه شرایط غریبی شده!!جالبه..من هم مثل شما هستم (هم سنیم)منتها من پسرم.تحصیلاتمو دارم،شغل و.......اهل هیچ برنامه ای هم تو زندگیم نبودم..نه کورم.نه کچل و نه هیچ چیز دیگه.تا حالا نزدیک چهار تا دختر جلو رفتم اونم برای ازدواج همشون جواب منفی دادن..این دخترا نه از من بالاتر بودند نه وضع مالیشون انچنان بوده حتی ظاهرشونم معمولی بوده اما خودمم نفهمیدم چرا جواب منفی دادند.مثلا مورد اخر به واسطه گفته بود همینکه پسر سالم باشه،اهل دودو دم نباشه،شغل داشته باشه برام کافیهاما وقتی ملاقات کردیم به 24 ساعت هم نکشید جواب داد در کل فکر میکنم مناسب هم نیستیم...فقط شما نیستید که تنها هستید .اینکه شرایطتت بد نباشه اما چند نفر بهت جواب منفی بدن و نخانت هم عین همون چیزیه که شما گفتید.الان دیگه یه جورایی حتی دختر خوب هم ببینم حس اینکه بخام پا پیش بذارم ندارم چون میگم حتما جوابش منفیه..و خیلی جالبه اون حس نیاز عاطفی هم درونم داره از بین میره،یعنی یه جورایی دارم از بین میبرمش و تصمیم دارم مجرد بمونم.تنهایی خیلی بهتر از اینه که بخاد عزت نفست بیاد پایین و با نیت خیر پا پیش بذاری اما جواب نگیری.بازم جالبتر اینه که دخترا به پسرایی که به قصد دوستی جلو میرن خیلی بهای بیشتری میدن ( که توی اون دوستیها هزار تا کاری که نباید انجام بشه هم میشه!!) اما وقتی یکی به قصد ازدواج جلو میره اینجور رفتار میکنند.اره من از ازدواج زده شدم..به هیچ دختری دیگه حس خوبی ندارم و نمیخامم داشته باشم.اما در مورد سوالتون اینو بگم اینکه کسی براتون جلو نیومده به معنای بد بودن شما نیست ،شما که دستت خودت نیست،اصلا ناراحت نباشید،اونی که باید ناراحت باشه من و امثال من هستن که با اینکه برای یکسریها جلو رفتن اما نخاستنشون!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)