به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 خرداد 96 [ 07:49]
    تاریخ عضویت
    1394-6-30
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    2,025
    سطح
    27
    Points: 2,025, Level: 27
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    81

    تشکرشده 51 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیزم

    چه تایپیک خوبی ایجاد کردی خیلی خوبه که آقایون بیان اینجا نظرشونو بگن

    حرفاتو که خوندم دیدم چقد حرفات شبیه حرفای دو سال پیش منه اون موقع من 26 سالم بود وفکر میکردم خیلی دیرشده!

    وهمین طرز فکر وفشار حرفای اطرافیان باعث شد تن به یه ازدواج غلط بدم و آدم های بی لیاقت و وارد زندگیم کنم

    منم دقیقا مثل خودت بودم هیچ دوست پسری نداشتم حتی کسیو که دوست داشتم نمیتونستم باهاش ارتباط بگیرم

    خواستم بگم یه وقت فشار حرف بقیه باعث نشه خدای نکرده تو ازدواجت تصمیم اشتباهی

    بگیری


    من با اینکه از لحاظ ظاهری هیچی کم نداشتم (این نظر همه ی اطرافیانمه حتی غریبه هایی که برای بار اول منو میبینن اینو بهم میگن ) اما خب منم هیچ ارتباطی با پسرا یا خواستگار نداشتم
    پس تو تنها نیستی عزیزم درضمن اشتباه منم نکردی!

    من بعد از نامزدی ناموفقم دیگه مثل قبل فکرنمیکردم و افکار تو رو نداشتم و چندین مورد خواستگار اومداما بعضی هاشون به خاطر همین تجربه اشتباهم و مسایل دیگه جور نشد

    پس میبینی عزیزم تو تنها نیستی در ضمن اشتباه منو نکردی!

    حالا اینا رو بهت گفتم که بگم:


    ازدواج تنها چیزیه که هرچه بیشتر بهش فکر کنی کمتر نتیجه میگیری



    این افکار و از خودت دور کن که من چه مشکلی دار م! اینها باعث میشه اعتماد به نفست کمتر شه و

    کمکی به مشکلت نمیکنه من دیدم دور و برم زنایی که هیچی ندارن اما همین اعتماد به نفسشونه که باعث شده مردا جذبشون شن

  2. 2 کاربر از پست مفید Najvaa تشکرکرده اند .

    bahar.65 (چهارشنبه 27 آبان 94), ستاره زیبا (چهارشنبه 27 آبان 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمی دونم دوسش دارم یانه!؟؟ و البته اونم منو دوست داره!؟؟
    توسط ramin_ad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 92, 00:16
  2. برداشت آقایون از حرف من چیه؟
    توسط nibell در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 خرداد 91, 12:07
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36
  4. آقایون لطفا بگید چرا؟؟
    توسط mamfred در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 خرداد 89, 13:17

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.