سلام دوست عزیزم
چه تایپیک خوبی ایجاد کردی خیلی خوبه که آقایون بیان اینجا نظرشونو بگن
حرفاتو که خوندم دیدم چقد حرفات شبیه حرفای دو سال پیش منه اون موقع من 26 سالم بود وفکر میکردم خیلی دیرشده!
وهمین طرز فکر وفشار حرفای اطرافیان باعث شد تن به یه ازدواج غلط بدم و آدم های بی لیاقت و وارد زندگیم کنم
منم دقیقا مثل خودت بودم هیچ دوست پسری نداشتم حتی کسیو که دوست داشتم نمیتونستم باهاش ارتباط بگیرم
خواستم بگم یه وقت فشار حرف بقیه باعث نشه خدای نکرده تو ازدواجت تصمیم اشتباهی
بگیری
من با اینکه از لحاظ ظاهری هیچی کم نداشتم (این نظر همه ی اطرافیانمه حتی غریبه هایی که برای بار اول منو میبینن اینو بهم میگن ) اما خب منم هیچ ارتباطی با پسرا یا خواستگار نداشتم
پس تو تنها نیستی عزیزم درضمن اشتباه منم نکردی!
من بعد از نامزدی ناموفقم دیگه مثل قبل فکرنمیکردم و افکار تو رو نداشتم و چندین مورد خواستگار اومداما بعضی هاشون به خاطر همین تجربه اشتباهم و مسایل دیگه جور نشد
پس میبینی عزیزم تو تنها نیستی در ضمن اشتباه منو نکردی!
حالا اینا رو بهت گفتم که بگم:
ازدواج تنها چیزیه که هرچه بیشتر بهش فکر کنی کمتر نتیجه میگیری
این افکار و از خودت دور کن که من چه مشکلی دار م! اینها باعث میشه اعتماد به نفست کمتر شه و
کمکی به مشکلت نمیکنه من دیدم دور و برم زنایی که هیچی ندارن اما همین اعتماد به نفسشونه که باعث شده مردا جذبشون شن









علاقه مندی ها (Bookmarks)