به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array
    درود

    آقای راشومون ، در همچین مواردی هر کس طبق عقاید و نظرات خودش طرف مقابل رو راهنمایی می کنه. در واقع هیچ کس جز خود شما نمیتونه قضاوت درستی در مورد

    اینکه این خانوم برای شما مناسب هستن یا نه داشته باشه.

    من خودم با توجه به پست هایی که قبلا از شما خونده بودم راستش یه کم از خوندن شرایط این خانوم تعجب کردم . ولی در واقع این شما هستین که میدونین از زندگیتون

    چی می خواین.

    بعضی مردها از جمله همسر خود من مایلند همسرشون در کنار همسر بودن براشون یه دوست ، یه هم صحبت ، یه همفکر و یه همراه خوب در همه زمینه ها باشه.

    کسی که همه جا پا به پاشون بره و کنارشون باشه.

    مردهایی هم هستن که جنبه جنسی و جذابیت ها و زنانگی زن براشون خیلی پررنگ تره .و به عنوان مثال به دنبال درک افکارشون از سمت همسر نیستن.

    نتیجه همچین خواسته ای میشه یه دختر زیبا ، شاد ، کم سن و فارغ از پیچیدگی های شخصیتی و ذهنی.

    که این هم میتونه در صورت در نظر گرفتن همه شرایط و همه جزییات ازدواج خوبی باشه.

    در نهایت من فکر نمیکنم شما با توجه به سن و بلوغ فکری و قدرت تجزیه و تحلیلتون تصمیم اشتباهی بگیرین.

    یه موضوع دیگه که نظر شخصیه من هست و اصلا مطمئن نیستم که درست باشه . من مردانی رو که در عین هوش و پختگی ، بیش از حد از عقاید و رفتارهای خودشون

    مطمئن هستن و در کل از چیزی که هستن خیلی راضین رو دیدم که معمولا دارای انعطاف پذیری و پذیرش بالایی نیستن.

    نمیدونم تونستم منظورم رو منتقل کنم یا نه . منظورم مردیه که پیشرونده هست و زن فقط باید دنباله رو اون باشه و تایید کننده تصمیماتش.

    من به شخصه نمیتونستم همچین چیزی رو بپذیرم . چون خودم رو صاحب فکر و اندیشه مستقل میدونم .

    به همین دلیل هیچ وقت نمیتونستم با مردی با اختلاف سنی زیاد با خودم ازدواج کنم و یا هیچ کنترلی روی زندگی مشترکم نداشته باشم.

    اگر شما جزو مردانی که اشاره کردم باشین پس اختلاف سنی و نداشتن تحصیلات نباید خیلی براتون مهم باشه.

    البته این بستگی به روحیات و خلق و خوی اون خانوم هم داره و اینکه در آینده و رسیدن به ثبات فکری بیشتر ایشون در مورد شما چه نظری خواهند داشت.

  2. 3 کاربر از پست مفید آنیتا123 تشکرکرده اند .

    gisooo (پنجشنبه 28 آبان 94), همت 1400 (سه شنبه 26 آبان 94), اثر راشومون (جمعه 29 آبان 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آذر 93, 11:34
  2. ازدواج آسان بگیریم یا سخت؟
    توسط مهنا67 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 دی 91, 16:20
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 آذر 91, 22:07
  4. آخه چرا خیانت؟
    توسط gloria در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 اردیبهشت 88, 19:46
  5. مهربون بیا تو عیدی بگیر و عیدی بده
    توسط estar7 در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 فروردین 88, 11:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.