45 روز خانومت قهر کرده و شما هیچ خبری نگرفته بودی!!!!
ایشون زن رسمی شماست و یک روز هم نباید از حال و احوالش بی خبر باشی.
قبول کن که حرف خیلی بدی به خانومت زدی و بهش گفتی که می زنم تو دهنت!! خب این حرف باعث قهر ایشون شده و به فکر جدایی افتاده.
به نظر من همانطور که کاربران دیگه هم گفتن، با خانومت یک جایی تنهایی دو نفر قرار بذارین و با خرید یک گل از دلش بیارین و ازش عذر خواهی کنین و بگین که حرف اشتباهی زدین.
در مورد حجاب هم که والا سالهاست ما در کشورمون درگیر همین موضوع حجاب خانم ها هستیم!! اگر شما خودت تونستی راه حل یا الگوریتم برای این مسئله حجاب خانم ها و مطیع کردنشون بدی که یک ملت رو از نگرانی در میاری!!









علاقه مندی ها (Bookmarks)