به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 خرداد 96 [ 07:49]
    تاریخ عضویت
    1394-6-30
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    2,025
    سطح
    27
    Points: 2,025, Level: 27
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    81

    تشکرشده 51 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    جمع بندی:

    آقای کاوه گرامی

    به هیچ عنوان بحث منت کشی نبود قضیه عکس مربوط میشد به فرهنگ خانواده ام و

    اشتباه من و عذاب وجدانم....بگذریم! کاریه که شده.... سرتونو درد نیارم.


    من اول که اینجا تایپیک زدم فکر میکردم دوباره دچار بحران شدید شدم

    اما تو این مدت فهمیدم تجربه تلخ گذشته من رو قویتر کرده و البته کمک های شما هم

    خیلی تاثیر داشت.

    من به هیچ عنوان دیگه به اون آدم فکر نمیکنم به عنوان تجربه بهش نگاه کردم.

    خداروشکر این تجربه با یه آدم مطمئن بود و من فهمیدم بعد ازطلاقم آسیب پذیرترشده ام و

    نباید به هرعلاقه ای اعتماد کنم.

    آقا کاوه از اینکه وقت گرانبهاتون رو به تایپیک من اختصاص دادید ممنونم خیلی چیزها از

    شما یاد گرفتم.

    از خانم شیدا و بقیه دوستان هم سپاسگزارم

    ازآقای خاله قزی هم تشکرمیکنم با اینکه اسمشون رو در عنوان تایپیکم آوردم اما مثل اینکه
    وقت کافی نداشتن یه سر به اینجا بزنن به هر حال براشون آرزوی موفقیت میکنم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Najvaa تشکرکرده است .

    شیدا. (پنجشنبه 28 آبان 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کودک 2ساله ام فقط با وسایل خطرناک بازی میکند
    توسط شیدا1392 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 اسفند 94, 13:23
  2. لجبازی دختر دوساله من طبیعی؟
    توسط شیدا1392 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 آبان 94, 10:12
  3. دیگه نمیخوام داروسازی بخونم فقط میخوام آرامش ورضایتمو اززندگیم بالا ببرم
    توسط مامان فربد در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 03 مرداد 93, 15:25
  4. +هوسبازی درمان دارد یا نه ؟
    توسط خاطره 5 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 17 اسفند 87, 11:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.