جمع بندی:
آقای کاوه گرامی
به هیچ عنوان بحث منت کشی نبود قضیه عکس مربوط میشد به فرهنگ خانواده ام و
اشتباه من و عذاب وجدانم....بگذریم! کاریه که شده.... سرتونو درد نیارم.
من اول که اینجا تایپیک زدم فکر میکردم دوباره دچار بحران شدید شدم
اما تو این مدت فهمیدم تجربه تلخ گذشته من رو قویتر کرده و البته کمک های شما هم
خیلی تاثیر داشت.
من به هیچ عنوان دیگه به اون آدم فکر نمیکنم به عنوان تجربه بهش نگاه کردم.
خداروشکر این تجربه با یه آدم مطمئن بود و من فهمیدم بعد ازطلاقم آسیب پذیرترشده ام و
نباید به هرعلاقه ای اعتماد کنم.
آقا کاوه از اینکه وقت گرانبهاتون رو به تایپیک من اختصاص دادید ممنونم خیلی چیزها از
شما یاد گرفتم.
از خانم شیدا و بقیه دوستان هم سپاسگزارم
ازآقای خاله قزی هم تشکرمیکنم با اینکه اسمشون رو در عنوان تایپیکم آوردم اما مثل اینکه
وقت کافی نداشتن یه سر به اینجا بزنن به هر حال براشون آرزوی موفقیت میکنم.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)