تا وقتی گارد دارید و نمی خوایید قبول کنید که اشتباه از شما هم هست اوضاع بهتر نمیشه
ضمن اینکه کاره درست رو همسرتون میکنن که رفت و آمد رو دارن محدود میکنن
تصور کنید هرروز همو ببینید تو خونه پدریه شما یا خانم
خوب
ممکنه با یه سوتفاهم کوچیک تمام احتراما از بین بره
خانمتون عاقلانه دارن برخورد میکنن
چرا آماده رفتن به خونه خودتون نمیشید؟؟؟؟
ضمن اینکه ممکنه شما در نظر خودتون خانمتونو سیراب کردید از محبت اما محبت از نظر خانم و آقا متفاوته سعی کنید از نگاه همسرتون ببینید
پاینده باشید در کنار هم








علاقه مندی ها (Bookmarks)