سلام آقای عباسپور
ممنون که نظرتونو گفتین
یه لحظه هایی لجم میگیره اینطوری حساس میشم
بله فکر میکنم بهتره بیخیال شم دیگه حتی حاضر نیستم یک کلمه هم باهاش حرف بزنم ارزش نداره
تشکرشده 51 در 20 پست
سلام آقای عباسپور
ممنون که نظرتونو گفتین
یه لحظه هایی لجم میگیره اینطوری حساس میشم
بله فکر میکنم بهتره بیخیال شم دیگه حتی حاضر نیستم یک کلمه هم باهاش حرف بزنم ارزش نداره
baitollah-abbaspour (شنبه 23 آبان 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)