راجع به این مسئله خیلی خیلی طبیعیه.شما اگه یه مقدار به خودتون فرصت میدادین کمترین ارزشی واسه حس اون پسر نسبت به خودتون قایل نبودید.قرار نیست همه ما رو قبول داشته باشن!!!!کسی که همه قبولش دارن اصلا یه جای کارش میلنگه. اگه فکر میکردی اون پسر مظهر اون چیزاییه که شما اخلاق ومنش خوب میدونیدش اون وقت نظرش راجع به شما مهم میبود. انقدم نشین فکر کن چرا تو رو نمیخواد.شاید اوج کمال زن در نظر اون فاحشه گری باشه. دوس داری فاحشه میبودی تا دوستت میداشت؟؟؟هر کس تعریف خودش رو از کمال داره. اگه تعریفش از کمال این باشه نزدیکت نمیشه چون از خانواده شو خانواده ت میترسه. میترسه ابروش بره و موقعیت شغلیش به خطر بیفته.مطمئن باش اگه غریبه تر بودی تا استفاده ی کامل ازت دوستت میداشت و حالا حالاها پست نمیزد. بعنوان زاپاسم شده نگهت میداشت. با امید موفقیت






علاقه مندی ها (Bookmarks)