وقتی خستم
چه حالی داره گریه تو لحظه هایی که من به یاد تو،،
هستم.
دخیل ِ اشکمو از این دل دور به نخ های پرچمت،
بستم
چه حالی داره پر زدن تو هوای بارونیه دلم ،،،
آقا
...........
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
وقتی خستم
چه حالی داره گریه تو لحظه هایی که من به یاد تو،،
هستم.
دخیل ِ اشکمو از این دل دور به نخ های پرچمت،
بستم
چه حالی داره پر زدن تو هوای بارونیه دلم ،،،
آقا
...........
ویرایش توسط باغبان : چهارشنبه 20 آبان 94 در ساعت 00:38
mano-gozashte(جمعه 13 آذر 94), فدایی یار (جمعه 29 آبان 94), مسافر زمان (جمعه 29 آبان 94), مصباح الهدی (جمعه 29 آبان 94), سرشار (پنجشنبه 05 آذر 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)