ممنون بینهایت عزیز
به تازگی بعد از طلاق بیشتر با خدای خودم خلوت میکنم و.باهاش حرف میزنم و همیشه سعی میکنم اول برای همه دعا کنم و بعد خواسته ی خودمو از خدا بخوام خداروشکر خدا هم هوامو داشته
برای نفر قبل و بعد و همه ی مردم جهان دعا میکنم که خدا رو با تمام وجودشون حس کنند و روز به روز شناختشون نسبت به خدا بیشتر بشه
امیدوارم خدای مهربون راه درست رو به هممون نشون بده و هدایتمون کنه و بعد از هدایتمون نذاره که از راه راست منحرف بشیم
امیدوارم همه ی دخترا و پسرا به زودی خوشبخت بشن و کسایی هم که ازدواج کردن و مشکل دارن به حق این ماه عزیز خدا مشکلشون رو برطرف کنه
از خدا میخوام طلاق واسه هیچ کس اتفاق نیفته
چون خیلی سخته
در اخر میخوام یه دعا کنم که حداقل برآورده شدنش واسه خودم خیلی مهمه
خدایا هرکسی که مثل من طلاق گرفته و دلش هنوز قبول نکرده این جدایی رو یه جوری شرایط رو خودت درست کن که بشه ازنو زندگیمونو بسازیم
خداجونم تو هر کسی رو که بخوای هدایت میکنی ازت میخوام همه و من و اونو به راه راست هدایت کنی
آمین





پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)