به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 95 [ 11:34]
    تاریخ عضویت
    1394-5-04
    نوشته ها
    142
    امتیاز
    3,429
    سطح
    36
    Points: 3,429, Level: 36
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    21

    تشکرشده 298 در 108 پست

    Rep Power
    40
    Array
    دارم روانی میشم روز به روز داره حالم بدترمیشه
    بزرگترین نقطه ضعف من تو زندگیم طرد شدنه
    مادامی که اینجوری فکر کنید مطمن باشید که طرد هم میشید. چون تمامی رفتار و اعمالتون بر اساس این تفکر و یا بهتر بگم ترس شکل میگیرد و در نتیجه ناخودآگاه به طرف دایم پالس میدید که من از طرد شدن میترسم، منو ترک نکن، تو از من سرتری، من بهتر از تو پیدا نمیکنم و ...
    خود شما اگر با همچین آدمی روبرو بشید پس از مدتی ، فارغ از اینکه ازش پپایین تر هم باشید، این احساس را پیدا میکنید که حتما من ازش سرترم و ایشون هست که به این رابطه نیازمنده
    همه این اتفاقات ناخودآگاه باعث سرد شدن طرف مقابلتون میشود و پس از مدتی ترکتون میکنه

    خب حالا راه حل:
    اول احساساتتون را کنترل کنید. ( یکی از دوستان در تاپیک اول من یک متن برای کنترل احساسات گذاشته بودند که حتما بخونید)

    دوم به جایگاه خودتون و طرفتون واقع بینانه و بدور از خود کوچک بینی و طرف بزرگ بینی نگاه کنید. ببینید از نگاه شخص سوم آیا ایشون اینقدر خوب و شما اینقدر بد هستید که بخواد شما را طرد کنه؟ یا اگر دختر دیگه ای جای شما بود الان طرف داشت براش موس موس میکرد!

    سوم
    برای یه مدتی، همین 10 روز که گفتم، تمرکزتون را از هر رابطه دو نفره ای بردارید و به خودتون توجه کنید. یکم به خودتون برسید. به دوستای قدیمیتون زنگ بزنید، کارهایی که دوست دارید بکنید.


    یادتون باشه تا زمانی که شما برای خودتون وقت نذارید هیچ آدمی برای شما وقت نمیذاره!
    ببخشید راحت بگم تا وقتی خودت خودتو آدم حساب نکنی انتظار نداشته باش دیگری آدم حسابت کنه
    بعضی از ماها آدم تنها بودن نیستیم و همه چیز را در گرو بودن یه نفر دوم بدست میاریم. شادیمون، انرژیمون، انگیزمون، اعتماد به نفسمون و ... وقتی هست که یه نفر دومی باشه. حالا مهم هم نیست کی باشه. ( خود من هم زمانی اینجوری بودم)
    حالا شما خودت را بذار جای اون نفر دوم، اگر گوژپشت نتردام هم باشه بعد از یه مدت فکر میکنه اگر نباشه ما هیچی نیستیم ( البته حق هم داره) و نتیجه میشه وابستگی ما و طاقچه بالا گذاشتن طرف!

    پس شما یکم برو و رو خودت و اعتماد به خودت کار کن.
    در ضمن من بهت قول میدم بعد از 10روز اون آقا دیگه این حرفهارو نمیزنه به شرطی که شما به خودت بقبولونی که خیلی هم دلش بخواد منو، من باید بهتر از اون داشته باشم.
    الانم داره برات پرپر میزنه فقط خرابش نکن و بذار این مدت دلش تنگ بشه

  2. 2 کاربر از پست مفید Kaveh_r تشکرکرده اند .

    Najvaa (دوشنبه 18 آبان 94), گیسو کمند (دوشنبه 18 آبان 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کودک 2ساله ام فقط با وسایل خطرناک بازی میکند
    توسط شیدا1392 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 اسفند 94, 13:23
  2. لجبازی دختر دوساله من طبیعی؟
    توسط شیدا1392 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 آبان 94, 10:12
  3. دیگه نمیخوام داروسازی بخونم فقط میخوام آرامش ورضایتمو اززندگیم بالا ببرم
    توسط مامان فربد در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 03 مرداد 93, 15:25
  4. +هوسبازی درمان دارد یا نه ؟
    توسط خاطره 5 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 17 اسفند 87, 11:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.