به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 اردیبهشت 96 [ 07:07]
    تاریخ عضویت
    1394-7-04
    نوشته ها
    273
    امتیاز
    4,637
    سطح
    43
    Points: 4,637, Level: 43
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsOverdrive1 year registered
    تشکرها
    270

    تشکرشده 319 در 160 پست

    Rep Power
    54
    Array
    سلام صبح بخیر

    تمام تلاشتو کن تا با شوهرت مچ بشی

    1_ربطه احساسی گرم داشته باشی با احترام متقابل که با شناخت خودت از شوهرت و درک عمیق روحیه مرد که با مطالعه

    کردن مقاله ها در خصوص مهارتهای ارتباطی و ارتباط با همسراین سایت و گوش دادن به صوت کلید مرد دکتر حبشی مشکلت

    حل میشه که بعضیا میگن قرص استامینوفن اره درسته وقتی سرتون خیلی درد میگیره با یه قرص خوردن اروم میشیم وتا

    فرداش حالمون خوبه به نظرتون این ارزش نداره که ادم برا یه شب که شده راحت بخابه تازه بعدش اگه کمی دقت کنی که چرا

    تونستی اون شب را اروم باشی دوباره سعی میکنی از اون قرص استفاده کنی یعنی با تمام وجودت همه صحبتای دکتر

    حبشی را با دقت تمام دوباره گوش میکنی تا عملیش کنی خیلی موثره

    2_شما اومدین توی محل خودتون این خیلی خوبه از این موقعیت استفاده کن با رفقای قدیمی ارتباط برقرار کن کلاس ورزش برو

    تا روحیت شا دشاد بشه وقتی خودت خوشحال باشی به مراتب دختر و شوهرت شادن و باعث میشه بیشتر توی خونه بمونه

    3_ سعی کن یه جوری رابطه شوهرت را به دخترت نزدیک کنی مثلا می خاد بره یه چیز بخره قبلش دخترت را امده کن بهش

    بگو که به باباش بگه اونم با خودش ببره و همش بگو ببین چقدر شمارو دوست داره همش منتظره بیای خونه حس دوست

    داشتنش را نسبت به دخترت برانگیز این باعث میشه احساس غرور کنه و این باعث میشه باهاش بیشتر بازی کنه به

    دخترت یاد بده جلو باباش که بگه من نباید

    خواهری داداشی داشته باشم یا خوشبحاله فلانی که داداش و... داره همش باهاش بازی میکنه یادمه دختره خواهر شوهرم 6

    سالش بود به مامانش گفته بود فردا بچه های من نباید دایی و خاله داشته باشن

    4_در مقابل شوهرت خودت خیلی شاد نشون بده انگار که از همه چیز راضی هستی همش بگو من به توافتخار میکنم که

    سایه سرمی برامون زحمت میکشی بهش بگو دوووووستش داری شاید اولش سوری باشه بعد کم کم عمیق میشه و

    میفهمی واقعا چقدر همو دوست دارین و قدرررردان شوهرت باش همیشه زیاد ازش تشکر کن حتی برا چیز کوچک

    5_ این پازل های بازی را تهیه کن از نوع بزرگش بعد سه تایی بشینین باهم بچینین

    6_ برا اینکه کنترل نفس داشته باشی و اروم بشی سه روزی یک بار سوره انعام توی خونه بخان

    التماس دعا موفق باشین

  2. کاربر روبرو از پست مفید سها** تشکرکرده است .

    مهرسا مامان (چهارشنبه 04 آذر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باورش ندارم ! سردرگمم ( از طریق نت آشنا شدیم ، دلم براش میسوزه ، از کجا بفهمم حرفهاش راسته ؟ )
    توسط دختر ايرونى در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 بهمن 92, 23:13
  2. دارم برای خواهرم میسوزم
    توسط گل آرا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 بهمن 92, 13:04
  3. پدرم مریضه.... دلم برای مامانم میسوزه...
    توسط ترانه ی عشق در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 مهر 92, 23:24
  4. از یه طرف بهش مضنون هستم _ از یه طرف دلم براش میسوزه
    توسط shadow در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 دی 91, 16:17
  5. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 15 اردیبهشت 91, 00:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.