سلام دوست من ...
ببینید بعضی معیارها هستن که دقیقا به خود شما مربوط میشن ، مثلا ممکنه معیار اخلاق برای همه در یک سطح مطرح باشه اما معیار ظاهری یه چیز سلیقه ای هست .برای یکی میتونه خیلی مهم باشه ،برای یکی کمتر ....
اگر از اولین لحظه ای که ایشون رو دیدین ،نسبت بهشون احساس تدافعی داشتین و هنوز هم این احساس رو دارین و البته معیارتون همیشه براتون مهم بوده ، از ایشون بگذرید .
اما اگر نه این احساس تدافعی رو بهشون ندارین ،سعی کنید یکی دو جلسه با هم بیرون برید .
روانشناس ها در باره معیار ظاهری یه پیشنهادی میدن و اون اینکه تصور کنید آیا شما میتونید این فرد رو ببوسید یا نه .
در مورد جراحی هم به نظرم با انجام دادن اون نظر شما نسبت به چهره شون تعدیل میشه ،پس شما یکبار هم چهره ایشون رو بدون اون عیب تصور کنید و ببینید اگر رفع بشه ،چهره قابل قبولی برای شما هست یا نه . اگر دیدین جوابتون بله هست .اونوقت میتونید با خواستگارتون این موضوع رو مطرح کنید تا ببینید نظرشون چیه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)