به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 اردیبهشت 95 [ 22:01]
    تاریخ عضویت
    1392-9-28
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    2,043
    سطح
    27
    Points: 2,043, Level: 27
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    58

    تشکرشده 38 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست من ...
    ببینید بعضی معیارها هستن که دقیقا به خود شما مربوط میشن ، مثلا ممکنه معیار اخلاق برای همه در یک سطح مطرح باشه اما معیار ظاهری یه چیز سلیقه ای هست .برای یکی میتونه خیلی مهم باشه ،برای یکی کمتر ....
    اگر از اولین لحظه ای که ایشون رو دیدین ،نسبت بهشون احساس تدافعی داشتین و هنوز هم این احساس رو دارین و البته معیارتون همیشه براتون مهم بوده ، از ایشون بگذرید .
    اما اگر نه این احساس تدافعی رو بهشون ندارین ،سعی کنید یکی دو جلسه با هم بیرون برید .
    روانشناس ها در باره معیار ظاهری یه پیشنهادی میدن و اون اینکه تصور کنید آیا شما میتونید این فرد رو ببوسید یا نه .
    در مورد جراحی هم به نظرم با انجام دادن اون نظر شما نسبت به چهره شون تعدیل میشه ،پس شما یکبار هم چهره ایشون رو بدون اون عیب تصور کنید و ببینید اگر رفع بشه ،چهره قابل قبولی برای شما هست یا نه . اگر دیدین جوابتون بله هست .اونوقت میتونید با خواستگارتون این موضوع رو مطرح کنید تا ببینید نظرشون چیه .

  2. 4 کاربر از پست مفید @hasti تشکرکرده اند .

    andrya (یکشنبه 17 آبان 94), baitollah-abbaspour (یکشنبه 17 آبان 94), fahimeh.a (دوشنبه 21 تیر 95), فرهنگ 27 (چهارشنبه 20 آبان 94)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 اردیبهشت 97 [ 07:43]
    تاریخ عضویت
    1393-12-19
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    3,321
    سطح
    35
    Points: 3,321, Level: 35
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    194

    تشکرشده 70 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان
    آره احساسی هستم اما چطور با خودم کنار بیام.وقتی تلفنی صحبت میکنیم همه چه خوبه .حضوری هم وقتی نگاهش نمیکنم خوبه، اما وقتی نگاهش میکنم یهو بی تفاوت میشم گاهی حرفاشو نمیشنوم.احساس میکنم بقیه دارن نگاهمون میکنن این خیلی اذیتم میکنه.ضمن اینکه من هیچوقت حرف مردم برام مهم نبوده اما الان سنگینی نگاه رو حس میکنم این برام آزاردهندس.
    هستی جان چطوری بهش بگم که بهش برنخوره.
    ویرایش توسط andrya : یکشنبه 17 آبان 94 در ساعت 15:31


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. یه خواستگار چقد میتونه بی ادب باشه؟!
    توسط نوش آفرین در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 بهمن 93, 23:51
  2. دیگه نمیتونم خسته شدم
    توسط mohammad7 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 شهریور 90, 09:12
  3. +نمیتونیم علاقمونو به هم مستقیما ابراز کنیم
    توسط ava5667 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مرداد 87, 13:03
  4. نمیتونیم علاقمونو به هم مستقیما ابراز کنیم
    توسط ava5667 در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مرداد 87, 13:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.