
نوشته اصلی توسط
صبا_2009
سلام
یه نکته دیگه: من آدمی هستم که اهل ابراز احساساتم هستم اونم از نوع تقریبا زیاد، ولی وقتی تو مرحله آشنایی هستم اگر طرف مقابلم هیچ نشانه ای از احساسات از خودش بروز نده، من هم هیچ نشانه ای نشون نمیدم. وقتی هم که نشون میدم چون مرحله شناخته کاملا قانون مند هست و فقط برای اینکه طرف بفهمه من بلدم ابراز اخساسات کنم. این مساله درمورد خیلی از خانم ها صادقه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)