نقل قول نوشته اصلی توسط صبا_2009 نمایش پست ها
سلام



یه نکته دیگه: من آدمی هستم که اهل ابراز احساساتم هستم اونم از نوع تقریبا زیاد، ولی وقتی تو مرحله آشنایی هستم اگر طرف مقابلم هیچ نشانه ای از احساسات از خودش بروز نده، من هم هیچ نشانه ای نشون نمیدم. وقتی هم که نشون میدم چون مرحله شناخته کاملا قانون مند هست و فقط برای اینکه طرف بفهمه من بلدم ابراز اخساسات کنم. این مساله درمورد خیلی از خانم ها صادقه.
ممنون از پاسختون...

خوب قبول دارم، من هم انتظارم در حد همون نشونه ها ست نه بیشتر.

دوستان دیگه نظری ندارند؟
قبلن تالار فعال تر یود به نظر میاد سوت و کور شده