من هنوز متعجبم که چرا کسی توی این سایت جواب منو نمیده
امیدوار راستش با خوندن حرفای شما حال بدی بهم دست داد. نمیدونم چرا شاید هم حسی
چرا ما این همه اشتباه انجام میدیدم و مرتت تکرارش میکنیم. من هم کارهای تا حدودی مشابه با شما انجام دادم
البته بدترین عیب اخلاقی من همین احساساتی بودن مفرط من هست. همین که همه چیز رو رها میکنم تا ییه سری احساسات اشتباه رو پرورش بدم
من اونقدر اعتماد به نفس ندارم که بگم از همه دور و بری هام بهترم اما من هم نگاه خریدار زیاد دیدم. درمورد مجرد بودن یا نه هم من از چندنفره دیه هم شنیدم که موقعی که با یکنفر اشنل میشن نمیتونن تشخیص بدن مجرده یا متاهل البته اونها توی احساساتشون اغراق کننده نیستن و مشق شب دانشگاهشون رو ننویسن خوابشون نمیبره
من کلاسای زیادی میرم ورزش که البته خانمه هنر و زبان و .. همه مربی هامون هم خوب و عالین. اما واقعا یه سوال
اگه سرکلاس یه نگاه خاص از انواع مختلفش خریدارانه بد عاشقانه مایلانه یا هرچی دیدیم و حس کردیم طرفمون نیتش بده یا اشتباهی گرفته یا متاهله چطوری جوابشو بدیم که تا اخر دوره کلاس بدون مشکل از اون کلاس استفاده کنیم و مربی هم باهام لج نیفته؟اصلا چیکار کنم نگاه بد نداشته باشن؟ و استرس خاصی نداشته باشیم؟؟
کسی میخونه حرفامو؟؟؟ برا یکنترل احساسات مدل من چکنم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)