من واقعا نميفهمم تو چرا جدا شدي هرچي خوندم مشكل اساسي رو نفهميدم
ميشه بگي
من هنوز در مرحله عداب وجدانم
تشکرشده 547 در 219 پست
من واقعا نميفهمم تو چرا جدا شدي هرچي خوندم مشكل اساسي رو نفهميدم
ميشه بگي
من هنوز در مرحله عداب وجدانم
dooo (یکشنبه 10 آبان 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)