خب اینکه ایشون صبورن و روی خودشون بیشتر حساب باز میکنن تا بقیه به نظر من که خوبه
این خوبه که به نظر میاد شخصیت قویی داره
من دوستتون رو نمیدونم ولی خودم خصوصیات زیر رو که گفتین دارم
گاهی اینجور آدم ها توی قلبشون تنها هستند.
امیدی به دریافت چیزی از کسی نداشته باشن
مراقب باشن ناراحتی ای برای کسی ایجاد نشه
اوایل مرگ برادرشون به هر حال ناراحت هستن فقط شما کمک کنیذ این ناراحتی ها زیادی کش دار نشه
همراهش باشین ،سعی کنید بیرون ببرینش ،کارایی کنید که از حال و هوا و قتی با شما هست خارج بشه
اگر بتونید توی کارها و مسولیت هاش درسی یا هر چیز دیگه بهش کمک کنید که خیلی خوبه
یه چیزی که روی خود من تاثیر میزاره
دیدن فیلم های خارجی که نشون میده راحتتر با این مسایل کنار میان با وجود اتفاقاتی که توی زندگیشون میفته راه خودش رو میره این یه مورد روی خودم خیلی تاثیر میزاره
یه مورد دیگه نشتن پای حرف های ادمهایی که برای دلداری میان و خودشون مصیبت دیدن و غم های بزرگی رو تحمل کردن
منم دلم دوست اینجوری خواست










علاقه مندی ها (Bookmarks)