بذارین نامزد باشن تا پسر رو بشناسین ، دخترشما الان عین یه لوحه پاکه ، شما با فکر این که دخترتون سطحش کمه یا بچه اس یا مامانش اخلاق نداره ،فکر میکنید چیکار کنید حتما حواستون باشه سر دیگه قضیه آقای خواستگاره که شما هنوز چیز زیادی ازش نمیدونین، سن و کار تنها ملاک نیستن، شما از اخلاقش، پدر و مادرش، اینکه اهل رفیق بازی یا مواد یا دختر بازی هست یا نه؟هم تحقیق کنید، خواهرعزیزم حتما بذارین پسر بیاد و بره وخوبیاشو بدیاشو بشناسین، نباشه بعدا بفهمین یه بچه 17 رو بدون شناخت فرستادین تو زندگی با مردی که اخلاق خوبی نداره یا مشکلات دیگه ای داره،برادرزاده اتون مثه یه گل ظریفه وشما بزرگترا میتونید یه نعمت زندگی خوب رو با خواست خدا براش فراهم کنید یا با ندونم کاری خسته و ناامیدش کنید،،،،،،،،








علاقه مندی ها (Bookmarks)