با سلام
به هیچ وجه زیر بار چنین روش خواستگاری ای نروید و محکم و قاطع بگویید یا مشاوره و دفعات مراوده زیر نظر خانواده ها برای شناخت بیشتر هردو طرف از هم یا به هیچ وجه در چنین خواستگاری ای شرکت نمی کنم ....
البته اگر ابتدا بطور منطقی برای آنها جا انداخته اید که این روش درست نیست و شما نیاز به شناخت بیشتر از هم دارید که در یک جلسه بدست نمی آید و مطابق معیارهایتان نیاز به کمک تخصصی هم دارید که از طریق مشاوره امکان پذیر است و والدین بیان منطقی و به حق شما را نپذیرفته و می خواهند تحمیل کنند که شما به این شیوه ای که اشاره داشتید تن بدهید ...
در این صورت در کمال احترام و ادب محکم و قاطع بایستید و این روند و رویه و روش را نپذیرید و اینگونه قاطعیت مردانه خود را که یکی از ملزومات زندگی مشترک برای شماست را نشان دهید
موفق باشید









علاقه مندی ها (Bookmarks)