به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 41
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 خرداد 96 [ 18:59]
    تاریخ عضویت
    1394-7-07
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    1,855
    سطح
    25
    Points: 1,855, Level: 25
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 65 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array
    راجع به این مسئله خیلی خیلی طبیعیه.شما اگه یه مقدار به خودتون فرصت میدادین کمترین ارزشی واسه حس اون پسر نسبت به خودتون قایل نبودید.قرار نیست همه ما رو قبول داشته باشن!!!!کسی که همه قبولش دارن اصلا یه جای کارش میلنگه. اگه فکر میکردی اون پسر مظهر اون چیزاییه که شما اخلاق ومنش خوب میدونیدش اون وقت نظرش راجع به شما مهم میبود. انقدم نشین فکر کن چرا تو رو نمیخواد.شاید اوج کمال زن در نظر اون فاحشه گری باشه. دوس داری فاحشه میبودی تا دوستت میداشت؟؟؟هر کس تعریف خودش رو از کمال داره. اگه تعریفش از کمال این باشه نزدیکت نمیشه چون از خانواده شو خانواده ت میترسه. میترسه ابروش بره و موقعیت شغلیش به خطر بیفته.مطمئن باش اگه غریبه تر بودی تا استفاده ی کامل ازت دوستت میداشت و حالا حالاها پست نمیزد. بعنوان زاپاسم شده نگهت میداشت. با امید موفقیت

  2. کاربر روبرو از پست مفید kataioon تشکرکرده است .

    baitollah-abbaspour (دوشنبه 04 آبان 94)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 بهمن 94 [ 08:16]
    تاریخ عضویت
    1394-7-03
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    356
    سطح
    7
    Points: 356, Level: 7
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 24.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام کتایون جان اون مظهراخلاقومنش خوب نبود اما من دوسش داشتم چون قبل اونکه بفهمم بده ویا بد شدتصویرخیلی قشنگی ازش ساخته بودم وخیلییی قبولش داشتم.میدونم قرارنیس هنه منوقبول داشته باشن اما اینش بده ک اون
    از اول منو خواسته ک اومده براش با ارزش بودم یا خونوادش چقد مادرش منو میخواست اما این سوال شده ک من انقدبد بودم که این طوری عوض شع؟!! اون میکفت اخلاقمون بهم نمیخوره اما این حسو چرا من نداشتم یا میگفت باهات حال نمیکنم! نمیتونم دوست داشته باشم.نمیدونم شتید یه سری رفتارای من دلزده ش کرده ! خیلیا میگن تو مقصرنبودی ساده بودی و نمیخوای قبول کنی ک بازیت داده و همش دنبال اینی که تو بد باشی!! نمیدونم!خدایا امروزم بدجوری دلم گرفته خودت کمکم کن برام دعا کنید دوستای گلم . خیلی دلم براش تنگ شده اما چون میدونم که پیام
    بدم بازم خوردم میکنه و تحقیر میشم سکوت میکنم و غرورمو بیشتراز این له نمیکنم! من اول باری که برا شیش ماه جدا شدیم خطشو عوض کردو اونقدی براش دلم تنگ نیشد که بزرگترین اشتباهو اونجا مرتکب شدم یکی اینکه به مادرش زنگ میزدمو میگفتم جریان بد رفتاری پسرشو یکیم با شماره های ناشناس زنگ میزدم خونشون به امید اینکه خودش برداره و صداشو بشنوم که فک کنم فهمیدن کار من بوده و خیلییی برام بد شد.مادرش اخراش حرفای بد بهم زد!! خلاصه دلم پره خیلیییم .برام دعا کنید

  4. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 دی 94 [ 16:30]
    تاریخ عضویت
    1394-7-20
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    312
    سطح
    6
    Points: 312, Level: 6
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیزم. سال پشت کنکوریت تلگرامتو پاک کن یا اگه نتونستی بلاکش کن بعدم از لیست گوشیت پاکش کن یا هم اگه باز اراده کافی نداری یه گوشی ساده تر بردار تا بعد کنکورت. بهترین موقعیت زندگیتو هدر نده.برادر منم امسال کنکور تجربی داره و کلا گوشیشو عوض کرد یه گوشی 70 تومنی ساده گرفت. این سخن کلیله و دمنه یادت نره; انسان بلند همت تا پایه بلند بدست نیارد از پای طلب ننشیند. موفق باشی

  5. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 بهمن 94 [ 08:16]
    تاریخ عضویت
    1394-7-03
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    356
    سطح
    7
    Points: 356, Level: 7
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 24.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.بازم دلم گرفته خیلی پریشونم مخصوصا که حدودیک هفته پیش یک پسری که دانشجوی ترم ده پزشکی بود شماره موازیکی از دوستام گرفته بود بهم پیشنهاداشنایی داد برا ازدواج من قبول نکردم گفتم دارم کنکور مبخونم گفت پس چه خوب کمکمتم میکنم البته باید بگم که ما یبار همو دیدیم اونم تو بیمارستان بود که من رفته بودم کتابخونش با دوستم که درس بخونیم اما من خوشم نیومد از محیطش دیگه نرفتم و اون پسره م منواونجادید.خلاصه اینکه تا دیروز پیام میداد و راجب خلق و خوی هم حرف میزدیم اما من باهاش بدو سرد برخورد کردم من دیگه به هیچ پسری اعتماد ندارم .اونم دیروز گفت ببخشید پشیمون شدم خداحافظ! و خطشم خاموش کرده.هرچند اصلا برام مهم نیس چون به نظرم اصلا به دلم نشست نه ظاهرش نه طرز رفتارش! ولی اون میگفت من خیلی ازت خوشم اومده از خوشکلیتو ساده بودنت جذابیت خاصی داری! خلاصه اینکه میترسم که این حالتام ادامه داشته باشه ازهمه کس بیزارم حوصله هیچ کسو ندترم میترسم گذشته و مقایسه ادما با گذشته م بهم لطمه بزنه.

  6. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 دی 96 [ 22:59]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    نوشته ها
    297
    امتیاز
    6,423
    سطح
    52
    Points: 6,423, Level: 52
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    625

    تشکرشده 345 در 183 پست

    Rep Power
    53
    Array
    کار خوبی کردی
    یه پست اینجا گذاشتی هر چن که منم مثل خودت یک بار نقضش کردم اما رعایت همین نکته که خدا تو قرآنش این روابطو منع کرده خودش میتونه جلوی خیلی از مشکلات دیگرو بگیره
    شمام برخورد درستی داشتی با ایشون
    اگه او ن یا هر کس دیگه واقعا شما رو برای ازدواج بخواد خب از خونوادتون خواستگاری کنه
    بشین درستو بخون که مث من نشی یه روزی عشق دانشگاه تهران بودم الان شاگرد آرایشگرم خخخ

  7. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 بهمن 94 [ 08:16]
    تاریخ عضویت
    1394-7-03
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    356
    سطح
    7
    Points: 356, Level: 7
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 24.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یک سوال داشتم !ا اون پسری که گفته بودم دوسالی باهاش بودم مدتیه که وقتی یکی از دوستامو میبینه نگاش میکنه و لبخند ملیح میزنه دوستمم هم محله ی ماس و اون قبلا بارها مارو باهم دیده اما دوستم میگه الان میبینتم یه جورایی
    ذوق میکنه من نمیدونم دلیلش چیه خیلی بعید و محاله که از دوستم خوشش اومده باشه اما به نظر شما به این خاطر نیس که میخواد به نوعی مسخره کنه؟!!!! چه دلیلی میتونه داشته باشه؟

  8. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 دی 96 [ 22:59]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    نوشته ها
    297
    امتیاز
    6,423
    سطح
    52
    Points: 6,423, Level: 52
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    625

    تشکرشده 345 در 183 پست

    Rep Power
    53
    Array
    تو بگو چه اهمیتی میتونه برات داشته باشه که اون بی همه چیز چه فکری راجع به تو و دوستت میکنه که بهت بگم این رفتارش چه دلیلی میتونه داشته باشه

  9. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 بهمن 94 [ 08:16]
    تاریخ عضویت
    1394-7-03
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    356
    سطح
    7
    Points: 356, Level: 7
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 24.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اهمیت نداره اما برام عجیبه این رفتارش اقای عباسپور.چن وقت پیشم مزاحم تلفنی خونه داشتیم که مطمنم خودش بود چون همیشه اون بوده. نمیدونم دلیل این که ادوستمو میبینه این کارو میکنه چیه میخواد چیو ثابت کنه .

  10. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 مرداد 01 [ 23:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-14
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    7,807
    سطح
    59
    Points: 7,807, Level: 59
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 145 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سایه عزیز سلام
    تایپیکتو خونده بودم اما حرفی نداشتم بزنم.الان هم اومدم دیدم تو هنوز تو فکرشی
    مگه تو خودتو دوست نداری؟مگه واسه خودت ارزش قایل نیستی؟مس تصمیم بگیر از این به بعد هرکسی ارزشی واست قایل نشد از دایره ادمای دوست داشتنیت پرتش کتی بیرون
    هرکسی ارزش این همه دوست داشتن نداره
    این حالت هاتم خیلی طبیعیه ولی خودتو سرگرم کن و وقتی تو فکرت میاد بجای اینکه باز خوبیاشو پرورش بدی به این فکر کن که چقدر بدی داشته اونا رو جلو چشمت بیار تا یکم منطقی تر فگر گنی. و بفهمی اون ادم بدرد تو نمیخورده

  11. 2 کاربر از پست مفید ابی اسمان تشکرکرده اند .

    baitollah-abbaspour (پنجشنبه 28 آبان 94), khaleghezey (پنجشنبه 28 آبان 94)

  12. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 بهمن 94 [ 08:16]
    تاریخ عضویت
    1394-7-03
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    356
    سطح
    7
    Points: 356, Level: 7
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 24.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آبی اسمان عزیزممنون از حرفات.واقعیتش الان که مدت زیادیه ازس فاصله گرفتم هرچی فکر میکنم هیچ خوبیی نداشته حتی حرفاشم اوثرشون یه مشت دروغ بودن الان شکر خداحالم خیلییی بهتره روزی ده ساعت درس میخونم مگه ببینمش بیاد تو ذهنم اونم فقط کثافت کاریاشو درخواستای بدشو بلاهایی که با دروغاش سرم اورد والا چیز خوبی جز اوایل حدود چهارسال پیش که اونم حس مبکنم اون موقعم نفهمیدم وجود نداره.اون آدمیه که هیچ حرمتی قایل نیس برادیگران هر روز با یکی دوسته وچن بار ناشناس امتحانش کردم و ازطرز حرفاش معلومه که با همه هم رابطه جنسی و بد داشته البته پارسال اینارو فهنیدم یعنی مطمنم که اون آدم هیچ وقت شوهر خوبی براهیچ کس نمیشه چون ذاتش کثیفه فقط به فکر خوش گذرونیه اصلا اون آدمی نیستش که من تو تصوراتم ساخته بودم واولین باری که مادرش غیرمستقیم از من خواستگاری میکرد بابام اینارو گفت گفتش که ادم سالمی نیس خدایی بابام خیلی روانشناسه و وقتبم که فهنید من باهاش حرف زدم گفت ساده نباش تو پنجاه امین نفری که دارهباهاش حرف میزنه و مطمنم باش هگین الانشم کا باتوه و این طوری مختو زده با خیلیایه دیگه م هس وخیلی حرفای دبگه و حتی گفت خونواده درستی نیستن وتک تک چیزایی که گفت به واقعیت تبدیل شد و ای کاش او وقتا کور نمیشدمو به خرفای بابام گوش میدادمو فکر نمیکردم بابام الکی میگه چون ازش بدش میاد. و شاید الان ترم چهارپزشکی بودم! ته اینکه امسال بخوام بخونم باز.
    البته خوبیایه زیادیم برام داشت این قضیه الان تقریبا تا کسی مباد حلو تهشو میخونم ،دیگه احساستی نمیشم و از همه مهمتر تو اینده م هرچی بابام بگه نه نمیگم چون هرجی میگه حقیقت داره. الانم بعضی واکنشاش برام عجیبه والا دیگه شاید بگم نسبت بهش خنثی م مگر اینکه خودش یا خونوادشو ببینمو ازارببینم.

  13. کاربر روبرو از پست مفید سایه ی تنهایی تشکرکرده است .

    khaleghezey (پنجشنبه 28 آبان 94)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوسش دارم اما نمیدونم بهش بگم یا نه
    توسط jellybean در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 14:34
  2. 8 ماه تنهام همسرم وسایلشو برد مهریه ونفقه اجرا گذاشته
    توسط ali.amamverdi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 آذر 91, 01:44
  3. نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟
    توسط esy در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 آذر 90, 14:22
  4. مشكلات نو عروسان
    توسط گلسا شاملو در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 14:06
  5. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.