سلام آبی آسمان،
جلسه ی اول خواستگاری رو برای این گذاشتن که دختر و پسر همدیگه رو ببینن. اگه این آقا در شرایط ازدواج باشه، مطمئن باش مادرش از هر دختری که بهش معرفی بشه، استقبال می کنه.
بهش بگو اگه می خواد شما رو ببینه، باید مادرش با خونواده ی شما تماس بگیره و بیان شما رو ببینن.
نباید بیرون از خونه قراری بگذاری.
و حتما در این مورد با مادرت مشورت کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)