من یه برادر مجرد دارم بخدا قسم اگر بخواد ازدواج کنه از همون قبل از عقد به برادرم میگم هیچوقت از قیافه و دستپخت و اخلاق من پیش زنت تعریف نکن.هر زمان هم که خانومت پشت سر من حرف زد همیشه طرف زنت باش. اون با هزار امید و ارزو با تو ازدواج کرده میخاد خانوم خونه ات بشه نکنه به خاطر ما اذیتش کنی... من واقعا نمیفهمم بعضی از خواهرشوهرا رو... خانم خوب به فکر ازدواج و شوهر و زندگی خودت باش. چیکار داری به زندگی برادرت؟
به هیچ عنوان مادر یا خواهرتون رو واسطه نکنید. خواهرتون حق نداره راجع به ربان گوشه ی سفره ی عقد هم نظر بده. البته حق داره که نطر بده اما نظرش لزوما نباید اعمال بشه. ایشالا هر وقت که خواهرتون خودش خواست ازدواج کنه بره برای خودش خنچه ی عقد انتخاب کنه. تمامی انتخاب های عروسی باید با نظر شما و همسرتون باشه اگر به خونوادتون اجازه ی کوچکترین دخالت نابه جایی بدید تبعاتش رو هم باید بپذیرید.
شما حق دارید خواهرتون رو دوست داشته باشید و بهش احترام بذارید اما محترمانه و البته قاطعانه بهش بفهمونید که حق دخالت نوی زندگی شما رو نداره. در رابطه با مشکل فعلی هم به نظرم اول باید مقالات سایت رو بخونید و اطلاعاتتون رو بالا ببرید وگرنه اگه اینبار هم آشتی کنید با کوچکترین اختلافات بعدی دوباره وضعیت همینی میشه که الان هست...








علاقه مندی ها (Bookmarks)