خوب چرا میخندیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟
خوب واسه من سخت بود و خیلی چیزا رو نمیدونستم و هنوز هم چیزایی هست که نمیدونم!!!!!!!! فک کنم حرص نخورم شبم روز نمیشه!!!
گفتی دانشجوی ترم دومی یاد دانشگاهم افتادم.اونجا هم دو ترم اول خیلی بهم سخت گذشت اما از ترم سه به بعد همه چی عوض شد.یعنی من عوض شدم.دوستم همیشه میگه تو ترم سه یهو بزرگ شدی!!!!
الانم باز تو ترم دو موندم!!!
استاد امیدی به من هست که درسامو پاس کنمو فارغ تحصیل بشم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!







و فارغ تحصیل بشم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علاقه مندی ها (Bookmarks)