سلام عزیزم اول میریم سراغ دوست پسرت اولا که سنش کمه دیگه از شمام که کمتره واویلا بعدم ایا شرایط ازدواج داره یا میخاد حالا چندسال باهم باشین بعد بیاد خاستگاری که من بعنوان کسی که تجربه دارم تا حدودی به شدت غلطه و وقت تلفیه تو سایت مقالات مربوط به دوستی رو بخون اما اگه واقعا قصدش ازدواجه با خانواده رسما بیاد جلو مگه نمیگه پشیمونه پس جبران کنه
درضمن یه چیز تجربی میگم مردی که تیپ و قیافش خیلی بهتره همیشه تو زندگی میترسی کسی ازت نقاپه خلاصه دردسرای خودش داره
درمورد خاستگارت قشنگ منطقی بشین با خونوادت حرف بزن بگو شما که اینقدر نگران من هستید بذارید بیشتر ایشون بشناسم الان طرف فامیل درجه دو هست بعد ازدواج میبینی معتاد درمیاد یا هزارتا مشکل دیگه اگه راضی نشدن از کسی کمک بگیر مثل خاله دایی....باز اگه نشد از یه مشاور کمک بخاه هرچند تلفنی باهاشون صحبت کنه این فکرای خونوادت ربطی به مذهبی بودن نداره چون تو اسلام هم صیغه موقت البته بدون رابطه جنسی رو براهمین گذاشتن که بیشتر همو بشناسید اگه کلا راضی به هیچ راهکار نشدن شماهم بگو اصلا قصد ازدواج به این شکل رو نداری و چشم بسته نبااید تصمیم بگیری








علاقه مندی ها (Bookmarks)