متاسفانه اینقدرها هم ساده نیست.من بعضی اوقات فوتبال می رفتم. خانوم من به من گیر می داد که تو چرا بعد از فوتبال نمی ری لباستو بلافاصله عوض کنی و این منو آزار می ده. بزرگوار بعدها فهمیدم به خواهر من گفته که" یکی از بهترین چیزهایی که از فلانی(یعنی من) دوست داره اینه که مثل یک مرد رفتار می کنه و استریلیزه نیست (دقیقا تو این جور موارد)=گویا وسط یک بازی فوتبال بوده که بازیکن عرق بدن و صورتشو با لباسش پاک می کرده! من واقعا فقط بهتره سکوت کنم.





پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)