سلام عزیزم...دیشب میخواستم جوابتو بدم..اما بهتر دونستم کل تایپیک هاتو بخونم.....واااای که چقدر عجولی خانووومی...خوب تقریبا از هیچکدوم از تایپیک هات جواب نگرفتی و فورا یه تایپیک دیگه زدی...ولله چیز خاصی به نظرم نمیرسه..الا اینکه معمولا توی بحث و دعوای زن و شوهری که حلوا قسمت نمیکنن.....هر کدوم از طرفین سعی میکنه از نقطه ضعف دیگری استفاده کنه....وقتی تهدیدت میکنه...اصلا کم محلش کن.....اتفاقا خودتم هم کلامش شو......بگو اره بهتره بری به همه بگی و ابروی خودتو بیشتر ببری......یه نصیحت رو یه بزرگی به من کردن...گفتن اگه توی دعوا با شوهرت..ایشون به خانوادت هم توهین کردن..اصلا جواب نده..اصلا به روی خودت نیار...انگار چیزی نشنیدی..اگه بخواهی واکنش نشون بدی که چرا اینجوری گفتی..طرف نقطه ضعفت دستش میاد و دیگه میشه حربه همیشگیش.....صبوری کنی...همه چی حله..








علاقه مندی ها (Bookmarks)