به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 اردیبهشت 95 [ 23:19]
    تاریخ عضویت
    1393-8-07
    نوشته ها
    87
    امتیاز
    2,117
    سطح
    27
    Points: 2,117, Level: 27
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    63

    تشکرشده 120 در 67 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببین یسناجان تو باید علاوه بر اینکه خودتو دوست داشته باشی این دوست داشتن خودتو به شوهرت ابراز کنی مستقیم. درسته تعریف از خود جلوی بعضیا بده. ولی مطمئن باش جلوی شوهر عالیههه. نشون میده تو محکم و با اعتماد به نفس هستی. مثلا چطوری؟ مثلا هییییییییییچ وقت از خودت جلوی شوهرت بد نگو. هیچوقت نباید میگفتی وای چقد شکمم بزرگ شده. جقد از ریختو قیافه افتادم! و خیلی چیزای دیگه. از ظاهرت که به هیییچ عنوان بد نگو.
    برعکس، از خودت تعریف بکن جلوی شوهرت با اعتماد به نفس تماااام. بگو فلان خانم تو باشگا گف وای چقدر تو خوشگلی. آرایشگر گف وای چقد صورتت و پوستت قشنگه. تعریفایی که روزانه ازت میشه را به شوهرت بگو. اولش شاید شوهرت بگه مثلا هیچم اندامت خوب نیس. ولی به مرور زمان که ببینه تو با اعتماد به نفس و قوی هستی دیگه جرات نمیکنه اینطوری درموردت حرف بزنه.

    در ضمن این تلاشا نباید یه طرفه باشه ها! برای اینکه بفهمه تو بدت میاد ازین طرز حرف زدن یبار که اینجوری بات درمورد بدنت حرف زد با خودش مث خودش حرف بزن. بگو عزیزم تو هم اصلا تناسب اندام نداریا! که انقد به من گیر میدی! همونجور که برا مرد مهمه اندام ، برای زنام مهمه!... اینطوری باعث میشه بفهمه اونم باید برای تو تلاش کنه. نه فقط تو برای اون!
    خیلی مودبانه این حرفا را بزنیا. اصلا از روی لج بازی نباشه ها. کاملا منطقی.
    راستی گاهیم وقتی اینطوری حرف زد میتونی بهش غیر مستقیم بش بفهمونی که واقعا چقدر ازین حرفا آسیب میبینی . مثلا میتونی براش اینطوری پیام بدی بعدش :
    من آدم نرفتنم.
    آدم دوست موندن
    یا اصلا آدم دیر رفتنم خیلی دیر..
    اما وقتی برم
    دیگه آدم برگشتن نیستم
    آدم مثل قبل شدن نیستم
    باور کن..
    آنا گاوالدا

  2. کاربر روبرو از پست مفید kimia fall تشکرکرده است .

    ستاره زیبا (جمعه 24 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.