به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 17:06]
    تاریخ عضویت
    1394-7-18
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    30
    سطح
    1
    Points: 30, Level: 1
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 3.0%
    تشکرها
    11
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    کم کم به دیدگاه "تفکیک جنسیتی تو دانشگاه ها" دارم اعتقاد پیدا میکنم ...
    ممنون از نظرتون

    سلام...دست من احساس شما به اون خانم نه عشقه و نه دوست داشتن...

    می دونی چیه ؟ موضوع از اون جایی شروع میشه که توی دانشگاه یکدفعه کنار هم دختر وپسرا قرار می گیرند... و خیلی ها که تجربه ندارند مخصوصا پسرا دلباخته می شند و... باور کن جای اون خانم هر خانمی دیگه ای بود که کمی شباهت به ایشون داشت و این کارا رو می کرد بازم شما احتمالا همین حس ها بهت دست می داد...

    دوست من خلاصه میگم به فکر ساختن ایندت و اخلاق و رفتار و از همه مهم تر شغل خوب باش و ان شالله به وقتش ازدواج کن.

    با اروزی موفقیت.

    غیر این هر راهی بری روزی افسوس خواهی خورد.
    درسته، حق با شماست فدایی یار عزیز، ممنون بابت نظر دادنتون

    اصلا مهم نیست مشکل از کیه مهم اینه که شما الان جدا شید و اون با کس دیگه ای رابطه داره

    اگر اون ۱۹سال اینطوری بوده و نمیتونه عوض شه شما ۲۱ساله اینطوری هستید عوض نمیشید وغیرت مردونه یه چیز ذاتی بعضیا با غیرتند حساسند نحوه تربیت خانوادگی شما هم که خیلی مهمه

    ببینید بحث علاقه یه چیز بحث ازدواج و سازش چیز دیگست تازه علاقه باید دو طرفه باشه ایا دختری که اونقدر برای علاقه شما ارزش قایل نیست که بخاطرتون کمی حدود رو رعایت کنه ورفتارهای غلطش تصحیح کنه مناسبه ازدواج

    این نوع رفتارها درسته ناشی از شیطونی اون هست اما بالاخره رفتار به شدت غلطیه حتی اگه تو دل خودشم چیزی نباشه پسرای دیگه به چشم
    خواهری نمیبینش

    عملا هم به شما گفته شمارو نمیخواد و به عنوان یک زاپاس با شما بوده این مدت پس بهتره سعی کنید فراموشش کنید شاید بگید فراموشم نمیشه خب چون شما هنوز کامل قطعش نکردید توی ذهنتون مونده وقتی کامل پرونده این رابطه ببندین فراموشتون میشه

    موفق باشید
    منم همینارو بهش میگفتم ولی گوشش بدهکار نبود که نبود ...

    خیلی لطف کردین خانم دختر جوان

    سلام دوست من
    واقعا برای من جای سواله که یک انسان تا چه حد میتواند سبک سرانه و غیر منطقی تصمیم بگیرد البته با عرض معذرت.به نظر میرسه شما درک درستی از ازدواج و تشکیل زندگی مشترک نداری و بیشتر آن را به یک بازی بچگانه تشبیه کرده ای.با این طرز تفکر شما نه تنها هیچ ذهنیتی از افق های دور دست در باب این مسئله به دست نخواهی آورد بلکه به زودی زود در تشخیص موانع جلوی پایت نیز بی برو برگرد دچار خطا خواهی شد.لطفا یک مرتبه دیگر معیارهایت را لیست کن ‌و این مرتبه از سر تفکر و شناخت(چه از خودتان چه دختر خانم مورد نظرتان) بدون اینکه بخواهی سر سوزنی عواطف و احساساتت رو درگیر کنی
    به کند و کاو در باب این موضوع بپرداز.در ضمن به هیچ وجه سر خودتون کلاه نزارید شما مرد این ماجرا نیستید (البته اگه اسمشو بشه گذاشت مرد) و همانطور که عرض کردم به زودی زود وا خواهید داد.شک نکنید
    موفق باشید.
    تشکر بابت نظرتون اما من اونقدرام دیگه ... نیستم !
    اینجا اومدم از دوستان راهنمایی بخوام ببینم چطوری میتونم که فراموشش کنم ...

    ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــ

    دوستان لطف کردین

    راستش دیگه تصمیم خودمو گرفتم ، حتی اگه سخت باشه، باید فراموشش کنم چون واقعا تفاوتمون زمین تا آسمونه و فهمیدم به درد من نمیخوره ...

  2. کاربر روبرو از پست مفید پارساـ تشکرکرده است .

    ستاره زیبا (دوشنبه 20 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیتونم از حق خودم دفاع کنم.
    توسط Pooh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 خرداد 94, 00:32
  2. چه طوری میتونم بخشی از حافظه مو پاک کنم
    توسط ribbon در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 مهر 92, 17:59
  3. نه میتونم ادامه بدم نه جدا بشم
    توسط sheidajojo در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 مرداد 92, 10:57
  4. با خانواده افسرده ام چه کار میتونم کنم؟
    توسط pardis 1995 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 15 مهر 91, 05:48
  5. هرچی به شوهرم میگم میگه نمیتونم!خوب منم نمیتونم چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟
    توسط matra در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 29 بهمن 90, 22:27

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.