اصلا مهم نیست مشکل از کیه مهم اینه که شما الان جدا شید و اون با کس دیگه ای رابطه داره
اگر اون ۱۹سال اینطوری بوده و نمیتونه عوض شه شما ۲۱ساله اینطوری هستید عوض نمیشید وغیرت مردونه یه چیز ذاتی بعضیا با غیرتند حساسند نحوه تربیت خانوادگی شما هم که خیلی مهمه
ببینید بحث علاقه یه چیز بحث ازدواج و سازش چیز دیگست تازه علاقه باید دو طرفه باشه ایا دختری که اونقدر برای علاقه شما ارزش قایل نیست که بخاطرتون کمی حدود رو رعایت کنه ورفتارهای غلطش تصحیح کنه مناسبه ازدواج
این نوع رفتارها درسته ناشی از شیطونی اون هست اما بالاخره رفتار به شدت غلطیه حتی اگه تو دل خودشم چیزی نباشه پسرای دیگه به چشم
خواهری نمیبینش
عملا هم به شما گفته شمارو نمیخواد و به عنوان یک زاپاس با شما بوده این مدت پس بهتره سعی کنید فراموشش کنید شاید بگید فراموشم نمیشه خب چون شما هنوز کامل قطعش نکردید توی ذهنتون مونده وقتی کامل پرونده این رابطه ببندین فراموشتون میشه
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)