به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 08 اردیبهشت 96 [ 21:40]
    تاریخ عضویت
    1393-10-03
    نوشته ها
    345
    امتیاز
    7,833
    سطح
    59
    Points: 7,833, Level: 59
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    299

    تشکرشده 738 در 270 پست

    Rep Power
    82
    Array
    برادر عزیز به همدردی خوش اومدین

    اولا اینو بگم من مشاور نیستم وادم خیلی مذهبی هم نیستم به چادر هم زیاد اعتقاد ندارم پس حرفایی که میزنم شاید کاملا باتفکرات شما متفاوت باشه اما دلم میخواد نظر یه ادمی که کمی هم متفاوت از شما نگاه میکنه رو هم بشنوید

    اولا خانومتون از اول هم گفتن که بخاطر پدرشون چادر میپوشن و این یعنی خودشون از روی اعتقاد قلبی اینکارو نکردن و این خودش یه هشداری بود برای شمایی که این قضیه خیلی برات مهمه

    اما در کل از بحث شما دوتامیخوام بیام بیرون وکلی صحبت کنم

    من همسری دارم که از نظر من مرد فوق العاده ایده الیه و خدارو صد هزار مرتبه شکر زندگی ارومی داریم ......

    یه قسمت ازین ارامش من برمیگرده به اینکه همسرم نمیخواد من اسیرش باشم برام قفس نساخته من در عین تعهد و تاهل اما در عین حال ازادم

    ذوق وشوق و احساس زن بودنمو با مجبور کردنم به انجام کارهایی که دوس ندارم از بین نمیبره

    چادر و حجاب کامل بد نیست و چه بسا خیلی هم خوب باشه اما به شرطی که از یه حس نیاز درونی نشات گرفته باشه یعنی اگر زنی خودش احساس بکنه نیاز داره حجابش کامل باشه و اینکارو بکنه ارزشمنده نه با زورو اجبار

    سعی کنید یه مقدار انعطاف بیشتری به خرج بدید

    من همیشه گفتم اگه زنو شوهر باهم دوست باشن نود درصد مشکلات حله
    چون دراون صورت مرد چیزی که زنشو ناراحت و معذب کنه ازش نمیخواد و زن هم دلش نمیاد کاری بکنه که دل مردش بشکنه و ناراحتش کنه

    به نظر من این قضیه تاحد زیادیش شخصیه اگرچه شماهم حق داری نظر خودتو بیان کنی اما من اگه جای شما بودم اصرار نمیکردم و بعد از اینکه نظر خودمو گفتم حق انتخابو به همسرم میدادم و تا جایی که احساس کنم مشکلی به وجود نمیاد رو این قضیه زیاد حساسیت نشون نمیدادم مخصوصا میگید خانومتونم دختر پاک و سالمیه

    شما هنوزاول راهید و تقریبا سن کمی هم دارید اگر بخواید میتونید با درایت و در فضای کاملا دوستانه همه ی مشکلاتتونو حل کنید و باهم کاملا مچ بشید سعی نکنید برا هم زنو شوهر بازی در بیارید سعی کنید قبل از هرچیز دوست هم باشید همدیگرو مجبور نکنید و نخواید همدیگرو عوض کنید در عین اینکه باید خواسته ها و نظراتتونم به طرف مقابلتون انتقال بدین و تصمیم گیری رو در نهایت به عهده طرف مقابلتون بذاریدمطمئن باشید اگر درست خواسته ها بیان بشن معمولا طرف مقابلم نرمش بیشتری نشون میده

    امیدوارم خوشبخت بشید
    شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن
    زندگی شگفت انگیز است اگر بدانید که چطور زندگی کنید
    ویرایش توسط sahar67 : شنبه 18 مهر 94 در ساعت 21:48

  2. 2 کاربر از پست مفید sahar67 تشکرکرده اند .

    kimia fall (پنجشنبه 23 مهر 94), سرشار (شنبه 18 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.